Hvornår er første menstruationsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.907 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Peanut

Hej alle 

Jeg tænkte på, at jeg ofte bløder meget lidt de første 1-2-3 dage af min menstruation. Altså ikke mere end en 50 øre om dagen eller sådan noget, men tæller det så som 1. menstruationsdag, eller tæller man først fra det er gået rigtigt igang?? Med henblik på at finde ægløsningsdagen 

God weekend! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

MichellaMalou

jeg vil gå ud fra det bare er den dag du begynder og bløde er din første 

Anmeld

24. juni 2011

modesty

Den dag du begynder at bløde RØDT, altså frisk blod, og ikke brunligt (som nogle gør i starten), er første menstruationsdag :-)

Anmeld

24. juni 2011

Peanut

modesty skriver:

Den dag du begynder at bløde RØDT, altså frisk blod, og ikke brunligt (som nogle gør i starten), er første menstruationsdag :-)

Iiiih tak for det 

Det er nemlig lidt brunt i starten, så det var dejligt med konkret svar 

Anmeld

24. juni 2011

Masig

modesty skriver:

Jeg vil mene at det er fra du starter generelt også selvom det kun er brunt og ikke frisk blod... Hvis det skal være frisk blod har jeg ikke haft mens sidste gang for jeg blødte "brunt" i 5 dage...

Så jeg vil mene det er fra den første blod dråbe også selvom den er brun :-)

Anmeld

24. juni 2011

Peanut

Masig skriver:

Jeg vil mene at det er fra du starter generelt også selvom det kun er brunt og ikke frisk blod... Hvis det skal være frisk blod har jeg ikke haft mens sidste gang for jeg blødte "brunt" i 5 dage...

Så jeg vil mene det er fra den første blod dråbe også selvom den er brun :-)

Argh nu bliver det svært at finde ud af med delte meninger 

Anmeld

24. juni 2011

Nynne88

Vil bestemt mene at det er fra den dag du begynder at bløde RØDT . Det passede ihvertfald altid med mig og jeg pletblødte også altid et par dage inden.

Anmeld

24. juni 2011

Masig

Måske du skulle forsøge dig med en ÆL test denne gang for at se hvordan det passer :-)

Anmeld

24. juni 2011

Vinker

Vil mene det der fra den dag der begynder at komme noget - om det så er brunt eller rødt. Det kommer vel fordi mensen er igang. Hvis mensen uden bliver kommer der vel ikke noget brunt....? Bare min tanke.

Anmeld

25. juni 2011

modesty

Jeg har undersøgt det nøje og snakket med to læger om det. Begge sagde at det er fra man begynder at bløde rødt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.