Hjælp til dukkejunglen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. december 2008

Helle30

Jeg synes, Sofie skal ønske sig en dukke i julegave, men det er jo en jungle derude på dukkehylderne.
Hvilken dukke skal man vælge? Hvad passer til hendes alder? Hvad kan man blive ved at få tilbehør til. Jeg er helt lost, og jeg har ikke fulgt alt for meget med i legetøjsreklamerne på tv...
Er der nogen af jer (evt. med større piger) der ved, hvad der hitter? så vil det virkelig være en stor hjælp.

- Helle, der godt kunne have nøjes med at lade sin datter arve mine gamle dukker - hvis ikke de alle havde været til frisør og fået permanent makeup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2008

Loggidut

jeg har valgt en so real dukke, jeg troede den hed allmost real, men det gør den ikke!

jeg ved ikke om man kan få tilbehør til den, men den er smadder sød, og jeg kan godt lide den fordi den laves i et hav af forskellige udseeneder (staveplade tak!)

tif har fået en lille sag med rottehaler, ha ha, der var kun 2 tilbage i den butik hvor jeg var...så udbudet efter dem er ret stor

Anmeld

7. december 2008

linemus

Jeg regner med at købe et sæt fra Toysrus med tvillinger My first Baby Born. Den koster nemlig kun 200,- og dukkerne er lige som jeg vil have det - de kan hverken snakke, bøvse eller tisse. Bare være dukker

De er vist 30-32 cm så de er ikke så store, men jeg tror det er en fin første dukke, og så skal de nok få skrabet nogle flere sammen de næste mange år.

- Line

Anmeld

8. december 2008

Ny mor

Nadi skriver:

Her er en masse dukker:
http://lirumlarumleg.dk/shop/catalog/index.php?infoBox=0&cPath=24_61&osCsid=159260d6161d406f271be4ba11cb25ca

Men jeg synes den her er virkelig skøn:
http://lirumlarumleg.dk/shop/catalog/product_info.php?cPath=157&products_id=4583&osCsid=159260d6161d406f271be4ba11cb25ca
Den ville jeg selv købe, hvis jeg havde en pige

Ej, hvor er den skøn - det er lige før jeg må købe den til Julius, selvom han egentlig ikke skal have flere julegaver i år ;-)

kh Birgitte

Anmeld

8. december 2008

birgittemarie

Rubens Ark dukkerne er også rigtig dejlige... NM har en Ida og hun elsker den. Det fede er så også, at de passer almindeligt baby-tøj i str. 62-68, så man kan altid få tøj til dem.

Anmeld

8. december 2008

linemus

birgittemarie skriver:

Rubens Ark dukkerne er også rigtig dejlige... NM har en Ida og hun elsker den. Det fede er så også, at de passer almindeligt baby-tøj i str. 62-68, så man kan altid få tøj til dem.

Ja, de er bare SÅ kære. Signe og Nanna har nogle lidt mindre, men jeg synes ikke helt, de har fanget interessen for dem. De er ellers vilde med bamser og i dp'en slæber især Nanna rundt med dukkerne hele tiden. Derfor får de også de plast-dukker, jeg nævner tidligere.

Af min mor får de en bamse hver, der hedder Muffy. Den kan man også få alverdens tøj og ting og sager til. Jeg glæder mig til at få lidt mere tid til overs, så jeg kan være med til at lege og sy dukketøj og sætte bedstemor igang med at strikke små sweatere

Muffy:

Anmeld

8. december 2008

birgittemarie

Den er sød, den muffy, Line

Nøj, jeg glæder mig også vildt til at komme til at lave dukketøj og den slags sammen med NM! Det bliver bare sjovere og sjovere med de små/store børn, vi har fået os.

Jeg har også været inde at kigge på Baby Born dukkerne og det har også kriblet i min pung for at købe sådan en til NM, men jeg tøjlede mig, forid hun i forvejen er så glad for Dukke Ida.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.