Rift på skamlæben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Stjernestoev

Anonym skriver:

det er også det jeg måske tænker. men nu skal det jo bare hele så.

Ja. Tror bare du skal lade det være i fred og ro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Anonym trådstarter

Stjernestøv skriver:

Ja. Tror bare du skal lade det være i fred og ro

det sidder lige så det blir mere og mere irriteret når jeg går

Anmeld

24. juni 2011

<3

Anonym skriver:

skal svamp ikk klø ?

Ikke altid...

Anmeld

24. juni 2011

LotteGabriella

har du SET at det er en rift?? For tænker at hvis der er en lille blære på, så kan det være herpes

Anmeld

24. juni 2011

jeansmummie

Lyder dumt og lidt mærkeligt men jeg bruger baby puder

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

har du SET at det er en rift?? For tænker at hvis der er en lille blære på, så kan det være herpes

nej har ikk direkte set at det er en rift.. er bare irriteret da skamlæben er rød

Anmeld

25. juni 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

nej har ikk direkte set at det er en rift.. er bare irriteret da skamlæben er rød

hmmm ok, jeg ville gå til lægen, bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

25. juni 2011

lisbethita

Anonym skriver:

tror jeg har fået en rift nede på en af skamlæberne ved igang til skeden.. (ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det) .. det svier og er irriteret når jeg går.. har i nogle ideer til hvad jeg kan gør ?? det rigtig ubehageligt går med bind så det er nok os med til at irritere det lidt..

Hejsa ;-) 

Jeg har også prøvet det engang. Tja...om det var en negl eller andet, der gjorde det, ved jeg ikke. Men der kan let gå betændelse i en rift - især hvis du har bind på. Det er vigtigt du køber noget af det intimvask sæbe. Det vil hjælpe dig til at holde det rent. Hvis det er svamp, som bare har givet udslag i en rift (det kan også ske), så skal du have fat i cremen "Canesten". Det virker ret hurtigt. Det kan du købe på apoteket. 

Held og lykke

Anmeld

25. juni 2011

CiSo

LotteGabriella skriver:

Det var også lige det jeg tænkte.. Det kunne nemlig snyde.

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

lisbethita skriver:

Hejsa ;-) 

Jeg har også prøvet det engang. Tja...om det var en negl eller andet, der gjorde det, ved jeg ikke. Men der kan let gå betændelse i en rift - især hvis du har bind på. Det er vigtigt du køber noget af det intimvask sæbe. Det vil hjælpe dig til at holde det rent. Hvis det er svamp, som bare har givet udslag i en rift (det kan også ske), så skal du have fat i cremen "Canesten". Det virker ret hurtigt. Det kan du købe på apoteket. 

Held og lykke

hej.. canesten har jeg været nede og købe idag , så må vi se om det virker.. ser bare lidt voldsomt ud med den ting pillen skal i for at føre op i skeden heh  - så må vi se om det hjælper.. går jo med bind stadig efter fødsels.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.