Rift på skamlæben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.005 visninger
34 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Anonym trådstarter

tror jeg har fået en rift nede på en af skamlæberne ved igang til skeden.. (ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det) .. det svier og er irriteret når jeg går.. har i nogle ideer til hvad jeg kan gør ?? det rigtig ubehageligt går med bind så det er nok os med til at irritere det lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Anonym trådstarter

ingen der kan hjælpe mig

Anmeld

24. juni 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

tror jeg har fået en rift nede på en af skamlæberne ved igang til skeden.. (ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det) .. det svier og er irriteret når jeg går.. har i nogle ideer til hvad jeg kan gør ?? det rigtig ubehageligt går med bind så det er nok os med til at irritere det lidt..

Sørg for at vaske dig, og smøre creme på, og lad være med at gå med for stramme trusser, og lad det "ånde" så undgå undertøj fx, når du går i seng .

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Sørg for at vaske dig, og smøre creme på, og lad være med at gå med for stramme trusser, og lad det "ånde" så undgå undertøj fx, når du går i seng .

hvad for noget crem skal jeg smøre på ? - 1000 tak for svar ..

Anmeld

24. juni 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

hvad for noget crem skal jeg smøre på ? - 1000 tak for svar ..

Noget uden parfume, måske noget alo vera  

Anmeld

24. juni 2011

mortil4dejligepiger

Hej.

Jeg ville undgå creme, men følge de andre råd. Det heler heldigvis super hurtigt dernede!

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

mortil4dejligepiger skriver:

Hej.

Jeg ville undgå creme, men følge de andre råd. Det heler heldigvis super hurtigt dernede!

går jo med bind, så heler det vel ikk særlig hurtigt ? - det var som sådan gået væk, men så kom det igen, da jeg sku ud og gå

Anmeld

24. juni 2011

december-babyen

Jeg ville vaske og tørre stedet meget grundigt og så smøre lidt zinksalve eller madsens salve på. Brug trusser som ikke strammer og sov bundløs

Anmeld

24. juni 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

går jo med bind, så heler det vel ikk særlig hurtigt ? - det var som sådan gået væk, men så kom det igen, da jeg sku ud og gå

Derfor du skal bruge creme, for så bliver det ikke svendigt og tørt dernede og går op hele tiden, især når du bruger bind er det en rigtig god ting at gøre.

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Derfor du skal bruge creme, for så bliver det ikke svendigt og tørt dernede og går op hele tiden, især når du bruger bind er det en rigtig god ting at gøre.

1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.