Susan1978 skriver:
hvorfor tager mine underben livet af mig når jeg løber? De er nu også begyndt at krampe om natten.... hilfe anyone
jeg føler at jeg har meget mere at give af fyssisk men mine underben stopper mig.. mine skinneben gør simpelthen ondt.
jeg er nødt til at stoppe mange gange under løbeturen og gå lidt også starte op igen..
Hej.
Jeg tænker hvad underlag, du løber på? Nogle løbere er meget følsomme overfor hvilket underlag, de løber på.
Jeg tænker også sko. Få de rigtige sko og få målt løbeteknikken ved sportsbutikken.
Tænker også komprissionsstrømper. Har ikke selv erfaring med dem, men nogle har stor fornøjelse af dem.
Tænker også om du snører dine sko for hårdt og evt for langt op af vristen? Tror det var ka-ri-na her på siden, der fortalte, at hendes bror læste til noget sportsterapeut (ell lign) og der skulle vist sidde en sene i overfoden, der har forbindelse op i skinnebenet(???) Men værd at prøve da..
Strækker du ud før, evt under, og efter dit løb? Gør musklerne bløde og arbejdsomme. Læg evt frosne grøntsagsposer på og omkring dine læg, når du kommer hjem fra løbeturen. Du kan evt også bruse dine underben med skiftevis varmt og koldt vand, samtidig med at du forsigtig massere dem.
Held og lykke med det....
Anmeld