Teendrenge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

MariaJ

Ih, hvor en skøn beskrivelse. Jeg blev helt rørt over hans brev til mormor. Han lyder som en skøn dreng med en mor, der virkelig ser ham.

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

LotteGabriella

SussieThyssen skriver:

Ja ikke...det der jo det der er så herligt ved dem, man kan se sig selv i så mange ting og huske hvordan man selv var....og det er jo netop det, man ikke må glemme.
Hvis man husker hvordan man selv var, hvor umulig og på tværs man var, hvor man kogte sammen af følelser og forvirrede tanker og meninger, og ISÆR hvordan man inderst inde helst ville være tacklet, så har man en god bro at bygge på til de unge mennesker, så man undgår de fleste større konflikter og kan være der for dem, og forhåbentligt med held, kan guide dem igennem, til de har fundet deres plads i livet uden alt for mange knubs.

Vise ord, og giver dig HELT ret

Anmeld

26. juni 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Ha ha - tudedage har jeg da godt nok aldrig hørt om før hos teenagedrenge Der er meget stor forskel på hvordan man er teenager

Det er jeg heller aldrig stødt på med min dreng og vi er nu også meget åbne omkring følelser herhjemme

Jeg tror jegville kaste mig ud i en dep. test hvis min dreng fik hele tudedage ..  Min datter har heller aldrig haft det .

Anmeld

26. juni 2011

SussieThyssen

Muffi<3 skriver:

Det er jeg heller aldrig stødt på med min dreng og vi er nu også meget åbne omkring følelser herhjemme

Jeg tror jegville kaste mig ud i en dep. test hvis min dreng fik hele tudedage ..  Min datter har heller aldrig haft det .

LOL så skulle hele vores familie vist igennem det...det ligger til os, at have en dag i ny og næ hvor vi bare trænger til at putte og tude, når vi har været teens.
Så sådan kan mennesker også være.

Til gengæld er vi faktisk ellers utroligt glade og positive mennesker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.