Stikken fornemmelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Anonym trådstarter

Hejsa.

Lige et lidt personligt spørgsmål.

Jeg er gået en uge over tid med min mens (skulle ha været der den 17) og jeg har bare SÅ ondt i mine bryster samt ondt i underlivet, og så i dag mærker jeg sådan en stikken fornemmelse helt nede ved skede åbningen..

Er der nogen der ved hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

metski83

Hvorfor tager du ikke en test, så du kan få vished ?

Sådan har jeg det også op til mens desværre. Denne gang gik jeg endda 2 uger over tid næsten.

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Hvorfor tager du ikke en test, så du kan få vished ?

Sådan har jeg det også op til mens desværre. Denne gang gik jeg endda 2 uger over tid næsten.

Fordi jeg ikke regner med at jeg er gravid..

Så jeg  ville bare høre om der var nogen der også havde oplevet den stikkende fornemmelse og vidste hvad det var..

Anmeld

24. juni 2011

metski83

Anonym skriver:

Fordi jeg ikke regner med at jeg er gravid..

Så jeg  ville bare høre om der var nogen der også havde oplevet den stikkende fornemmelse og vidste hvad det var..

Jeg har det altid op til mens, det er faktisk rigtig træls. Det er så blevet værre efter jeg smed mine p piller

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Jeg har det altid op til mens, det er faktisk rigtig træls. Det er så blevet værre efter jeg smed mine p piller

OKay, det er første gang jeg har det.. Har aldrig følt det før..

Men jeg regner bare med at der er mens der er på vej så.

Anmeld

24. juni 2011

metski83

Anonym skriver:

OKay, det er første gang jeg har det.. Har aldrig følt det før..

Men jeg regner bare med at der er mens der er på vej så.

Det kan jo også være en graviditet, der er jo nogen der har det sådan så. Så hvis jeg var dig, ville jeg teste uanset ved, for at være på den sikre side.

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Det kan jo også være en graviditet, der er jo nogen der har det sådan så. Så hvis jeg var dig, ville jeg teste uanset ved, for at være på den sikre side.

Okay. mystisk..

Vi har bare ikke været specielt meget sammen den sidste 1-1½ måned.. Så kan ikke se hvordan det kan være en graviditet..

Selvom der er en masse symptomer som kunne tyde på det..

Så tror jeg nu næppe jeg er gravid.

Anmeld

24. juni 2011

nahoje

Så er det jo også lige så rart at få det afklaret. Hvis du tester negativt, så er du nok ikke gravid, og så kan det være at mens kommer hurtigere. Selvom du ikke regner med at være gravid, kan der ikke ske noget ved at tage en test. Så det ville jeg gøre  

Anmeld

24. juni 2011

metski83

Anonym skriver:

Okay. mystisk..

Vi har bare ikke været specielt meget sammen den sidste 1-1½ måned.. Så kan ikke se hvordan det kan være en graviditet..

Selvom der er en masse symptomer som kunne tyde på det..

Så tror jeg nu næppe jeg er gravid.

Det kræver en enkelt lille sædcelle, der finder vej. HVis i så lige præcis har ramt det rigtige tidspunkt

Og hvis din mens normalt ikke er forsinket, så......

Anmeld

24. juni 2011

metski83

nahoje skriver:

Så er det jo også lige så rart at få det afklaret. Hvis du tester negativt, så er du nok ikke gravid, og så kan det være at mens kommer hurtigere. Selvom du ikke regner med at være gravid, kan der ikke ske noget ved at tage en test. Så det ville jeg gøre  

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.