Blødning efter fødsel og sex???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2008

Mca<3

Der gik omkring en måned efter begge mine fødsler ,,,
Men må indrømme den helt store lyst heller ikke var tilstede ,, Var noget bekymret efter at være blevet syet med flere sting .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2008

malou

eliasogmor skriver:

jeg blødte ca tre mdr efter,så gik der en mdr og så fik jeg mens.....og der gik ca et halv år..før jeg havde sex første gang....

pyha seks md.... det lyder jo som et mareridt... suk

Anmeld

11. december 2008

eliasogmor

malou skriver:

pyha seks md.... det lyder jo som et mareridt... suk

he he..var det ikke....men fik også først ny kæreste der..man havde ikke lysten...

Anmeld

11. december 2008

malou

3 gangs mor skriver:

Der gik omkring en måned efter begge mine fødsler ,,,
Men må indrømme den helt store lyst heller ikke var tilstede ,, Var noget bekymret efter at være blevet syet med flere sting .....

Jeg var på Malmø sygehus forleden... og grunden til min tiltagende blødning... var at der stadig er rester af min moderkage... piiv. Så nu har jeg fået nogle piller jeg skal tage og hvis de ikke hjælper skal jeg have en udskrabning... ej hvor er jeg uheldig.

Kiggede også lige mig selv med et spejl forneden... (blev jo syet i skamlæberne da de flækkede) og der er et stort hak nu i den ene... så nu er der et evigt minde om min fødsel.... hm!!!

Anmeld

11. december 2008

malou

eliasogmor skriver:

he he..var det ikke....men fik også først ny kæreste der..man havde ikke lysten...

smiler... fair nok... hihi klart man skal jo bruge en mand først... knus malou

Anmeld

11. december 2008

starsofheaven

malou skriver:

Slet ikke flere der har mere at tilføje til mit spørgsmål?

jeg blødte lidt over en uges tid efter jeg havde jeg født og mht til sexlivet så trak ejg den lidt da ejg avr blevet syet og var lidt nervøs for det, men der gim 4 uger så hoppede jeg da på ham igen.

Anmeld

11. december 2008

starsofheaven

malou skriver:

Slet ikke flere der har mere at tilføje til mit spørgsmål?

jeg blødte lidt over en uges tid efter jeg havde jeg født og mht til sexlivet så trak ejg den lidt da ejg avr blevet syet og var lidt nervøs for det, men der gim 4 uger så hoppede jeg da på ham igen.

Anmeld

11. december 2008

Mca<3

malou skriver:

Jeg var på Malmø sygehus forleden... og grunden til min tiltagende blødning... var at der stadig er rester af min moderkage... piiv. Så nu har jeg fået nogle piller jeg skal tage og hvis de ikke hjælper skal jeg have en udskrabning... ej hvor er jeg uheldig.

Kiggede også lige mig selv med et spejl forneden... (blev jo syet i skamlæberne da de flækkede) og der er et stort hak nu i den ene... så nu er der et evigt minde om min fødsel.... hm!!!

Ih du er altså ikke rigtig heldig Da min veninde fødte anden gang flækkede hendes skam læbe så den hang i en las kød flere mdr efter ,, hun har selfølgelig fået det lavet men ,,, Uha vi kvinder skal udsættes for meget .
Håber din moderkage komme ud af sig selv nu ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.