Blødning efter fødsel og sex???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.410 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. december 2008

malou

Hej alle sammen

Jeg fødte en fantastisk lille dreng for 3 uger siden (13 november)... og jeg bløder desværre stadigvæk. ØV. Nu er mit spørgsmål: Hvorlænge er det normalt at bløde efter en fødsel?? Vil jo rigtig gerne MEGET snart have mit sexliv tilbage... smiler.. og hvornår begyndte I at have sex igen??
knus Malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2008

A.

ja nogen bløder i lang tid..det er forskelligt fra person til person..her begynde vi 11 dage efter jeg har født..

Anmeld

6. december 2008

charlottekri

dårligt nyt herfra; jeg blødte i lidt over 6 uger... men derfor behøver du jo ikke at bløde så lang tid. god tur i kanen når den tid kommer LOL

Anmeld

6. december 2008

malou

charlottekri skriver:

dårligt nyt herfra; jeg blødte i lidt over 6 uger... men derfor behøver du jo ikke at bløde så lang tid. god tur i kanen når den tid kommer LOL

Argggggggg 6 uger... det var en dårlig nyhed... smiler. Hmmm.. man går jo her og bliver lidt små desperat.. hihi .. nå jeg må håbe på det snart slutter. Knus Malou

Anmeld

7. december 2008

malou

Slet ikke flere der har mere at tilføje til mit spørgsmål?

Anmeld

7. december 2008

Astrid P

Endnu dårligere nyheder... Jeg blødte i lidt over 8 uger, og var slet ikke klar til noget som helst før efter 3-4 måneder! Men det er jo heldigvis individuelt, og hvis du har lyst og føler dig klar, så er det vel bare et spørgsmål om at kaste dig ud i det. Så længe I er forsigtige og du mærker efter om det er okay, så er der vel ikke noget i vejen for at starte så småt igen.

Om ikke andet kan der vel improviseres lidt hvis du ikke er helt klar til den store tur!

Anmeld

7. december 2008

mette moren

jeg blødte ca 9 dage og vi havde sex igen 3 uger efter fødsel. men tillykke med jeres lille ny

Anmeld

10. december 2008

Nemesis

5 dage efter var i vi gang.... :-)

Anmeld

10. december 2008

eliasogmor

Hej alle sammen

Jeg fødte en fantastisk lille dreng for 3 uger siden (13 november)... og jeg bløder desværre stadigvæk. ØV. Nu er mit spørgsmål: Hvorlænge er det normalt at bløde efter en fødsel?? Vil jo rigtig gerne MEGET snart have mit sexliv tilbage... smiler.. og hvornår begyndte I at have sex igen??
knus Malou

jeg blødte ca tre mdr efter,så gik der en mdr og så fik jeg mens.....og der gik ca et halv år..før jeg havde sex første gang....

Anmeld

10. december 2008

Maria9990

Jeg tror jeg blødte omkring 6 uger, og havde sex igen efter 2 mdr. (Av, det gjorde altså ondt )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.