Menstruation gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Buckley

Jeg skulle have haft min mens d. 16 juni, jeg tog så en graviditetstest i onsdag som viste meget svag positiv og en igår som også viste svag positiv. Her til morgen er jeg så begyndt at bløde med mens lign. Smerter. Har jeg grund til aT være nervøs? I onsdags tog jeg også lige ned og blev testet hos lægen, den viste ingen ting, men hun sagde at det kunne skyldes at det var så tidligt endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Leonora

Lotte flindt skriver:

Jeg skulle have haft min mens d. 16 juni, jeg tog så en graviditetstest i onsdag som viste meget svag positiv og en igår som også viste svag positiv. Her til morgen er jeg så begyndt at bløde med mens lign. Smerter. Har jeg grund til aT være nervøs? I onsdags tog jeg også lige ned og blev testet hos lægen, den viste ingen ting, men hun sagde at det kunne skyldes at det var så tidligt endnu...

Det lyder som en biokemisk graviditet...øv...men op på hesten. jeg blev gravid 4 uger efter en bio graviditet....

Håber snart det lykkes for jer

Anmeld

24. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Leonora skriver:

Det lyder som en biokemisk graviditet...øv...men op på hesten. jeg blev gravid 4 uger efter en bio graviditet....

Håber snart det lykkes for jer

Ja for mig lyder det også som en biokemisk graviditet. 

Anmeld

24. juni 2011

Leonora

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja for mig lyder det også som en biokemisk graviditet. 

jeg havde i hverfald samme historie i nov nov måned.....så tror det er en bio.

Go week

Anmeld

24. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lotte flindt skriver:

Tror også det desværre er en biokemisk du oplever. . Men det skal nok lykkes!! 

Anmeld

24. juni 2011

Buckley

Ja nu har jeg lige læst om biokemisk graviditet på Google, og det lyder meget som det. Åbenbart meget normalt, men øv :-( nu nåede vi jo lige at glæde os...

Anmeld

24. juni 2011

Masig

Nogle bløder altså i deres graviditet, det kan ske både tidligt og sent i graviditeten, så se tiden an og prøv evt at teste igen om en uges tid...

Anmeld

24. juni 2011

bobbles

Lotte flindt skriver:

jeg blødte os tidligt i min graviditet, men jeg er da stadig gravid i 25 uge  så  for at det bare at noget plet blødning ligesom jeg havde det

Anmeld

24. juni 2011

Buckley

Masig skriver:

Nogle bløder altså i deres graviditet, det kan ske både tidligt og sent i graviditeten, så se tiden an og prøv evt at teste igen om en uges tid...

Ja det har jeg hørt, jeg vil også lige se weekenden over hvor voldsom menstruationen bliver. Har dog blødt rigtig meget idag og det har været noget tykt konsistens agtigt noget, som om at kroppen er igang med at udskille noget...-men jeg tester igen efter weekenden, og ellers er det bare op på "hesten" -læs manden- igen :-)

Anmeld

24. juni 2011

Masig

Lotte flindt skriver:

Ja det har jeg hørt, jeg vil også lige se weekenden over hvor voldsom menstruationen bliver. Har dog blødt rigtig meget idag og det har været noget tykt konsistens agtigt noget, som om at kroppen er igang med at udskille noget...-men jeg tester igen efter weekenden, og ellers er det bare op på "hesten" -læs manden- igen :-)

Ja det er aldrig til at vide.. Håber da på det bedste :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.