1.ste og 2 gangs gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang fødte jeg i uge 38+6

2. gang fødte jeg i uge 40+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Mira0911

Første gang fødte jeg 42+0...

Anmeld

24. juni 2011

MetteT

Anonym skriver:

I kender kommentaren.

NÅ!!! Du er 1.ste gangs gravid. Så SKAL du forvente at gå 1-2 uger over tid. Gud hvor jeg hadet den kommentar!!  Og det irriterede mig da grusomt at de fik ret, og at jeg gik 1 uge over tid.

Nå men her til mit spørgsmål. Hvad er så mønsteret for 2 gangs gravide. Er der nogen skrøner omkring hvad man skal forvente sig, mth at gå over eller under tid ved den graviditet ?? Og hvad er virkeligheden

Knus

Begrund gerne :-)

Jeg er bestemt ikke inden for kategorien "normal" her...

Ved min første graviditete fødte jeg 4 dage FØR tid og ved min anden graviditet gik jeg 13 dage OVER tid, hvor jeg blev sat igang...

Så på mig passer den altså ikke....

Knus

Anmeld

24. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

I kender kommentaren.

NÅ!!! Du er 1.ste gangs gravid. Så SKAL du forvente at gå 1-2 uger over tid. Gud hvor jeg hadet den kommentar!!  Og det irriterede mig da grusomt at de fik ret, og at jeg gik 1 uge over tid.

Nå men her til mit spørgsmål. Hvad er så mønsteret for 2 gangs gravide. Er der nogen skrøner omkring hvad man skal forvente sig, mth at gå over eller under tid ved den graviditet ?? Og hvad er virkeligheden

Knus

Jeg har stemt blankt for jeg har kun et barn

men måtte lige kommentere på det du skrev. Jeg fik nemlig den kommentar, at jeg skulle regne med at jeg sikkert gik 1-2 uger over tid. Meeeen min søn kom til verdenen 14 dage før tid

Anmeld

24. juni 2011

132319

Anonym skriver:

I kender kommentaren.

Knus

Første gang fødte jeg 34+1, vandet gik 33+2.

Anden gang fødte jeg 36+6, vandet gik 36+5.

Begge gange er jeg sat i gang.

Du mangler en afstemningsmulighed der hedder "før tid" 

Anmeld

24. juni 2011

Kløver

Jeg fik vores søn 5 uger før til 1 gang. Ved ikke hvordag det bliver næste gang, men følger da lige med i tråden her

Anmeld

24. juni 2011

chael

Anonym skriver:

I kender kommentaren.

Knus

Jeg gik 6 dage over med min datter (1. graviditet) Og den gik igang af sig selv.

Med min søn der blev jeg sat igang i uge 38+0. Da jeg fik leverbetinget graviditetskløe.

Man ved jo aldrig hvad der sker igennem de 9 mdr. Og det er jo egentlig også meget godt.

Men hos de fleste er der måske et mønster.

Hvis jeg får lov at gå tiden ud denne gang, uden leverbetinget graviditetskløe, så er jeg 100% overbevist om at jeg går over tid igen.

Så nu må vi se

*Camilla 26+2

Anmeld

24. juni 2011

Minmio

Første gang fødte jeg 41+3

Anden gang fødte jeg 41+0

Anmeld

24. juni 2011

Nalle

Første gang fødte jeg 13 dage før ( blev sat igang )
Anden gang fødte jeg 5 dage før

Anmeld

24. juni 2011

Corn

Anonym skriver:

I kender kommentaren.

Knus

1. gang fødte jeg 36+0

2. gang fødte jeg 38+6

3. gang 37+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.