Engang i oktober (når min søn er ca. 12 mdr.) så skal han til at besøge sin far lør-søn. Faren flytter sammen med sin kæreste der, og jeg synes virkelig det er hårdt, at skulle overdrage ham til dem - kommer til at savne ham såååååååååååå meget 

Faren til min søn vil IKKE ret gerne i statsamtet, så vi prøver selv at lave aftaler omrkring samværet. Dog skal vi nok snakke med en børnesagkyndig derinde, som kan vejlede os mht. samværets længde, hvornår to overnatninger etc.
Hvordan var det første gang I skulle aflevere, og bliver det virkelig hverdag på et tidspunkt? Har levet med ham 24/7 i de sidste 8 måender nu, og NØØØØØJ hvor kan jeg ikke forestille mig, at skulle undvære ham
Er også rigtig ked af, at han flytter sammen med en, men har pænt bedt ham om IKKE at have hende der i starten, for jeg magter simpelthen ikke at se på hende... det er hårdt nok, at skulle aflevere ham. Jeg vil aflevere i starten, men senere så bliver han hentet hos mig, og jeg henter så igen næste dag.
Ååååh ha... selvom der er over 3 mdr. til, så flyver tankerne bare rundt. Øv altså.... har slet ikke sovet ordentlig i nat, fordi min eks var her i går, og begyndte at snakke om en masse. Havde lykkelig skubbet det ud af hovedet, men nu er tankerne der bare igen 
Nogen der har nogle opmuntrende historier? 
Anmeld