Tømte lige mobilen for billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. december 2008

Astrid P

Resultatet ligger i det album der hedder 'Gamle blandede billeder fra mobilen'. Fandme smart med moderne teknologi der gør at man kan sende fra mobil til computer via Bluetooth... I LOVE IT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2008

Lene76

super gode billeder af prinsessen........

Anmeld

6. december 2008

Nadi

Super smart med den teknologi, og hvor er det nogle finde billeder

Anmeld

7. december 2008

linemus

Jeg synes det samme som Lene og Nadi.

Den søde bedstemorstrikkede sweater med hue - er det ud i et eller to dele? Det er smaddersødt. Lige noget for svigermor til den næste

Anmeld

7. december 2008

Astrid P

Det er ud i et, og det er verdens bedste model... Den er perfekt til at bruge i barnevognen og så synes jeg også den er superfed bare som sweater! Den kan skam også bruges til større børn, ingen grund til at vente til den næste...

Anmeld

7. december 2008

linemus

Ved du hvor man kan finde opskriften? Min svigermor er simpelthen et strikke-geni så vi svælger i strikketrøjer - jeg elsker dem - især til børnene.

Anmeld

7. december 2008

Astrid P

Oh, det aner jeg godt nok ikke... Det er en min mor har som kopi fra et gammelt dameblad fra 80'erne tror jeg... Men jeg har set en del som lignede den til forveksling, så jeg tror da at man kan finde opskriften rundt omkring.
Ellers må jeg jo høre min mor om hun kan tage en kopi!

Anmeld

7. december 2008

linemus

Ok, jeg prøver at vise svigermor billedet - det kan være hun kender den eller lige ved, hvordan hun kan lave den. Ellers skriver jeg mig lige bag øret at jeg skal hive fat i dig igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.