Frøken J. skriver:
Ej for søren, du skal da sparke til ham! Med den position han sidder i, kunne det da ikke være bedre! Vi er nemlig begge studerende og på SU, så for jer er der da ingen ko på isen, skal du sige til ham
MIn kæreste skal godt nok i lønnet praktik i 1½ år nu her fra august, men det bliver man jo ikke ligefrem milliardær på.
Det er skam ikke pinligt, jeg har det på samme måde! Sådan har vi jo alle vores preferencer
Men jeg har også ret svært ved det med venskaber, synes sku alligevel altid folk skuffer. Det er næsten en skam du bor på fyn så 
Ja, det synes jeg også! Altså, han har godt nok et lån fra et par år tilbage som han ønsker at betale ud først. Kan jo godt forstå ham, men ha n siger, det tager 2 år at betale ud...
WUAH! Jeg kan da ikke vente 2 år?!? - Og vi har bil og jeg skylder ikke en klink... TSK, siger jeg bare 
Tror også sagtens i kan klare jer... Har en formodning om at SU'en er beregnet sådan, at man (m. forsøgertillæg etc) kan klare sig. Omend uden luksus, men jeg er godt trænet i at få SU'en til at række. Jeg er i hvert fald ikke nervøs! 
Hehe, ih hvor godt... synes hurtigt det kan lyde frygteligt snobbet! Men ja, hver sin force - jeg kan jo ikke regne fx! 
Det er faktisk lidt ærgerligt at DU ikke bor på fyn! 
Anmeld