Find mig lige en sød fyr! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

twinboys

Ønsker dig pøj pøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Bare mig..

Kofoed33 skriver:

Ja ja, Ditte er min barndoms veninde

Vennen er tømmer og min bror er landmand. Men billeder bliver nok over PB

Hvor sjovt.. Hende har jeg gået i mødregruppe med, og snakker stadig med hende..

Hvor sjovt.. Hun fortalte om dig og alt det med dine tvillingepiger, for hun var jo sørme så chokeret over det.. Og så kunne jeg jo koble det sammen..

Anmeld

23. juni 2011

Bare mig..

twinboys skriver:

Ønsker dig pøj pøj

Ihh tak.. Det er jo en større jungle.. haha.. og må da indrømme at det er lidt hårdt at være single her om sommeren.. Alle er jo sååå forelskede.

Anmeld

23. juni 2011

Kofoed.

Nicolinesmor170510 skriver:

Hvor sjovt.. Hende har jeg gået i mødregruppe med, og snakker stadig med hende..

Hvor sjovt.. Hun fortalte om dig og alt det med dine tvillingepiger, for hun var jo sørme så chokeret over det.. Og så kunne jeg jo koble det sammen..

Hvilken del var hun chokket over?

Ja og de venter jo igen

Anmeld

23. juni 2011

Bare mig..

Kofoed33 skriver:

Hvilken del var hun chokket over?

Ja og de venter jo igen

At det kun er den ene der overlever..

Men det var kun meget kort hun sagde det.. Og så fortalte jeg om dig, "herinde fra" og så fik jeg "jer" koblet sammen

Ja, det er da dejligt for dem.. Men det er nu lidt tæt på hinanden..

Anmeld

24. juni 2011

Kofoed.

At det kun er den ene der overlever..

Men det var kun meget kort hun sagde det.. Og så fortalte jeg om dig, "herinde fra" og så fik jeg "jer" koblet sammen

Ja, det er da dejligt for dem.. Men det er nu lidt tæt på hinanden..

Hihi, ja verden er lille, så desværre eller heldigvis har jeg ikke hørt/fundet nogen, som har oplevet det samme.

Uhh, tror gerne de (for dem) måtte ligge tættere på hinanden

Anmeld

24. juni 2011

Mira0911

Er der ikke nogen der har en rigtig sød ven, svoger eller et eller andet der er single og som liiige kunne bruge mig

Har kigget alle igennem herinde, men enten er de ikke lige mig, eller også bor de på Sjælland..

Jeg er 20 år, har en datter på et år, og søger en rigtig dejlig fyr.. Bor i Kolding.. Han må max være 30 år, og da også gerne lidt yngre..

Come on, piger, i MÅ kende en..

Jeg er nok mest til den lidt hårde type.. Men prøv og kom med bud

Please hjælp mig..

Har du evt. prøvet dating sider ? Eller er det no go? 

Anmeld

24. juni 2011

Bare mig..

Mira0911 skriver:

Har du evt. prøvet dating sider ? Eller er det no go? 

Har kigget lidt på dating. .dk men kender ikke rigtig andre sider og synes det er dyrt på dating.dk så ville lige prøve her :-) tak for svaret.

Anmeld

24. juni 2011

Mira0911

Har kigget lidt på dating. .dk men kender ikke rigtig andre sider og synes det er dyrt på dating.dk så ville lige prøve her :-) tak for svaret.

Okey, men ellers prøv at google, så skulle der vidst komme end del sider frem... 

Held og lykke.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.