Find mig lige en sød fyr! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.448 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Bare mig..

Er der ikke nogen der har en rigtig sød ven, svoger eller et eller andet der er single og som liiige kunne bruge mig

Har kigget alle igennem herinde, men enten er de ikke lige mig, eller også bor de på Sjælland..

Jeg er 20 år, har en datter på et år, og søger en rigtig dejlig fyr.. Bor i Kolding.. Han må max være 30 år, og da også gerne lidt yngre..

Come on, piger, i MÅ kende en..

Jeg er nok mest til den lidt hårde type.. Men prøv og kom med bud

Please hjælp mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Bare mig..

Aih, op igen! Den røg godt nok hurtigt videre til næste side

Anmeld

23. juni 2011

lucas<3

hvor gammel må han mindst være hvis man kan sige det såen..

Anmeld

23. juni 2011

Bare mig..

lucas<3 skriver:

hvor gammel må han mindst være hvis man kan sige det såen..

Hmm.. Ja det er jo så lige spørgsmålet.. Minimum 20 år, meeen ser nu helst, at han er lidt ældre.. Kom med et bud

Anmeld

23. juni 2011

lucas<3

Nicolinesmor170510 skriver:

Hmm.. Ja det er jo så lige spørgsmålet.. Minimum 20 år, meeen ser nu helst, at han er lidt ældre.. Kom med et bud

Anmeld

23. juni 2011

1000Ben

Der var da en tråd tidligere på dagen med en pige som forsøgte at sætte en date op for en af hendes venner, han boede vidst i Jylland, havde hus og en rigtig handymand med en lille interesse for biler...... Lød sød ) Kan bare ikke huske hvad tråden hed og er for ny her på baby.dk til lige at kunne finde ud af om man kan søge efter ord som fx date eller andet?????

Anmeld

23. juni 2011

Kofoed.

Har to mulige... Den ene fylder 23 til september og er min kærestes bedste ven, bor dog lidt væk, men komme til Kolding minimum en gang i ugen.

Den anden er min bror Fylder 26 til november og igen bor lidt væk, han er dog i Lunderskov mange gange i ugen, så er Kolding ikke langt væk

Anmeld

23. juni 2011

Bare mig..

Stefanie8 skriver:

Der var da en tråd tidligere på dagen med en pige som forsøgte at sætte en date op for en af hendes venner, han boede vidst i Jylland, havde hus og en rigtig handymand med en lille interesse for biler...... Lød sød ) Kan bare ikke huske hvad tråden hed og er for ny her på baby.dk til lige at kunne finde ud af om man kan søge efter ord som fx date eller andet?????

Det bil jeg da lige kigge efter så..

Du kan gå op under "debat" og så klikke dig ind under de kategorier der er

Anmeld

23. juni 2011

Bare mig..

Kofoed33 skriver:

Har to mulige... Den ene fylder 23 til september og er min kærestes bedste ven, bor dog lidt væk, men komme til Kolding minimum en gang i ugen.

Den anden er min bror Fylder 26 til november og igen bor lidt væk, han er dog i Lunderskov mange gange i ugen, så er Kolding ikke langt væk

Fortæl fortæl Kom med billeder.. hihi..

Min mors kæreste bor i Lunderskov..

Lige et sidespring, kender du Ditte fra Kolding? Ditte og Per, de har AnnaBell?

Anmeld

23. juni 2011

Kofoed.

Nicolinesmor170510 skriver:

Fortæl fortæl Kom med billeder.. hihi..

Min mors kæreste bor i Lunderskov..

Lige et sidespring, kender du Ditte fra Kolding? Ditte og Per, de har AnnaBell?

Ja ja, Ditte er min barndoms veninde

Vennen er tømmer og min bror er landmand. Men billeder bliver nok over PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.