så er mikkels julegave købt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. december 2008

bette

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2008

Helle30

Bette! Jeg har også kigget meget på det køkken. Har du set det "live" nogen steder? Jeg synes, prisen er rigtig god, men jeg vil gerne være sikker på, det ikke er noget dalreværk - altså at det er solidt.
Andre, der evt. ved, hvor man kan se det "live"?

- Helle

Anmeld

7. december 2008

Astrid P

Jeg tror de har det i Bilka... Det er jeg faktisk næsten sikker på at jeg så i kataloget fra sidste uge. Tjek evt. på hjemmesiden, der kan man se kataloget.

KH Astrid

Anmeld

7. december 2008

Astrid P

Jeg var lige inde og tjekke, og der er så kommet nyt katalog for denne uge... Men jeg skal vist i Bilka i morgen for at købe et frygteligt sæt High School Musical sengetøj (og nej, det er ikke til mig selv!), så kan jeg jo lige se om de har det!

Anmeld

7. december 2008

Helle30

Jeg kunne heller ikke finde det Astrid. Til gengæld faldt jeg over det fra foodn'fun i toys'r'us. Der er også meget tilbehør til + mad, som garanteret passer i str.
- Bare jeg når at beslutte mig inden jul

- Helle

Anmeld

7. december 2008

bette

Helle30 skriver:

Bette! Jeg har også kigget meget på det køkken. Har du set det "live" nogen steder? Jeg synes, prisen er rigtig god, men jeg vil gerne være sikker på, det ikke er noget dalreværk - altså at det er solidt.
Andre, der evt. ved, hvor man kan se det "live"?

- Helle

nej har ik set det live.. burde jeg jo egentlig nok have gjort inden jeg købte det.

tosk, nå men nu er det altså købt. heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.