Hvad ville i kalde jeres barn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

SHERO

Elias  Hedder min søn, så kunne jo ikke vælge andet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

FogL

Anonym skriver:

Der er godt nok mange på Elias og Silas har også altid syntes de var noget så søde, men men synes ikke når der er så mange der ville vælge dem hm... vi har tænkt på at kalde ham Levi

Hvis jeg får en dreng, skal han hverken hedde Elias eller Silas, da manden ikke kan lide de navne - så mig skal du ikke være bange for  

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Hvis jeg får en dreng, skal han hverken hedde Elias eller Silas, da manden ikke kan lide de navne - så mig skal du ikke være bange for  

Hold da op , så er han den første  altså vi siger herhjemme, at man ikke kan ligne noget, men at han kommer til at ligne det navn man har valgt  men det er der forskellige meninger om

Synes nu bare Levi lyder federe og det var mandens forslag, mit var silas fordi jeg havde passet en i vuggestuen som hed det  men det vil jeg heller ikke have mere...

Tror da næsten jeg har besluttet mig nu

Anmeld

23. juni 2011

sarahb

elias helt sikkert

Anmeld

23. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hold da op , så er han den første  altså vi siger herhjemme, at man ikke kan ligne noget, men at han kommer til at ligne det navn man har valgt  men det er der forskellige meninger om

Synes nu bare Levi lyder federe og det var mandens forslag, mit var silas fordi jeg havde passet en i vuggestuen som hed det  men det vil jeg heller ikke have mere...

Min mand kan nu altså heller ikke lide dem og det kan jeg heller ikke specielt  Til andres børn er de søde og fine men det vil bare ikke passe til mit barn så mig behøver du heller ikke bekymre dig om...

Anmeld

23. juni 2011

FogL

Anonym skriver:

Det tror jeg ikke kan er :-) 

Vi har overvejt Njord og Linus, så det er lidt fra :-) Derimod elsker han Noah, men det har jeg skudt lidt ud igen, da der i forvejen er en i familien der hedder det (og vil ikke have et på top 10 listen )

Anmeld

23. juni 2011

sne190810

Anonym skriver:

Der er godt nok mange på Elias og Silas har også altid syntes de var noget så søde, men men synes ikke når der er så mange der ville vælge dem hm... vi har tænkt på at kalde ham Levi

Jeg kan super godt lide Levi også

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Det tror jeg ikke kan er :-) 

Vi har overvejt Njord og Linus, så det er lidt fra :-) Derimod elsker han Noah, men det har jeg skudt lidt ud igen, da der i forvejen er en i familien der hedder det (og vil ikke have et på top 10 listen )

Nej de navne har jeg heller ikke hørt mange som hedder , holder mig også væk fra den top 10 liste nemlig , vil heller ikke have de navne

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Jeg kan super godt lide Levi også

Anmeld

23. juni 2011

Nessie

MorTilJanuar skriver:

Jeg er så generation terkel i knibe så derfor ville jeg aldrig kunne vælge Silas...  og Eskild det er fra ørnens øje og det tissede jeg i bukserne over så ikke særlig godt minde

Ha ha har ikke set nogle af dem, men det er da lidt sjovt, hvad man forbinder med navne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.