Hvad ville i kalde jeres barn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

morethanperfect

Silas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

ØnskerEtMirakel

Anonym skriver:

Så er der alt for mange guder

hehehehe det kan du have ret i.

Eskild tror jeg at jeg går ind for

Anmeld

23. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Der er godt nok mange på Elias og Silas har også altid syntes de var noget så søde, men men synes ikke når der er så mange der ville vælge dem hm... vi har tænkt på at kalde ham Levi

Og man skal jo vælge præcis det man synes bedst om selv...

Vores navne har gået meget op og ned men vi vender hele tiden tilbage til det samme drengenavn og det samme pigenavn så medmindre baby kommer ud og ikke ligner en af delene så har vi sådan set bestemt os allerede i december 2010

Og er 1000% sikker på at der er nogle der vil synes de er usmagelige men det er deres hovedpine

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

WishForaMiracle skriver:

hehehehe det kan du have ret i.

Eskild tror jeg at jeg går ind for

hehe okay

Anmeld

23. juni 2011

Nessie

Silas

Eskild forbinder jeg med en gammel mand, og Levi, som et par halvfærdige cowboybukser

Elias ville være valg nr. 2

Anmeld

23. juni 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Hvis i kunne vælge mellem disse navne ?

1. Elias
  2. Silas
  3. Levi
  4. Eskild

Vi har godt nok en favorit , men ville høre jeres mening

Anmeld

23. juni 2011

Carl-Emil's mor

Nessie skriver:

Silas

Eskild forbinder jeg med en gammel mand, og Levi, som et par halvfærdige cowboybukser

Jeg er så generation terkel i knibe så derfor ville jeg aldrig kunne vælge Silas...  og Eskild det er fra ørnens øje og det tissede jeg i bukserne over så ikke særlig godt minde

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Og man skal jo vælge præcis det man synes bedst om selv...

Vores navne har gået meget op og ned men vi vender hele tiden tilbage til det samme drengenavn og det samme pigenavn så medmindre baby kommer ud og ikke ligner en af delene så har vi sådan set bestemt os allerede i december 2010

Og er 1000% sikker på at der er nogle der vil synes de er usmagelige men det er deres hovedpine

Ja.. det er jo det , men ja altså så er jeg jo sikker på han "næsten" er den eneste med det navn, nu hvor i andre vælger de 3 andre nemlig

Anmeld

23. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Ja.. det er jo det , men ja altså så er jeg jo sikker på han "næsten" er den eneste med det navn, nu hvor i andre vælger de 3 andre nemlig

Det er du  men det handler ikke om at være den eneste men om at have det rigtige navn  Vores navne kender jeg heller ingen andre der hedder men sådan er det jo..

Bare I er glade for det

Anmeld

23. juni 2011

ØnskerEtMirakel

Nessie skriver:

Silas

Eskild, er der ikke en i ørnens øje der hedder det? tror det er ham den onde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.