Hvorfoooooooooooooooor?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

2babygirls

W.. skriver:

IH HVOR ER JEG DUM!!! HVORFOR skulle min mand og jeg lige kværne en HEL ( EN HEL) plade Marabou med Digistive  ØV!! Nå...

Kender I det? Kuren gik ellers såååååå godt!!

Ville ikke andet end at sige : ØV ØV og hvor har jeg det dårligt nu!!

Naaaaajrh, jeg har total meget selvdiciplin hvad det angår... Spiser jo kun snoller i hverdagene og STOR forkæler mig med endnu mere snol i weekenderne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

kamtok

Tina&Martin skriver:

Naaaaajrh, jeg har total meget selvdiciplin hvad det angår... Spiser jo kun snoller i hverdagene og STOR forkæler mig med endnu mere snol i weekenderne

Anmeld

23. juni 2011

TineA

Tina&Martin skriver:

Hahahahaaha!!! Ej, det er så irriterende!

Anmeld

23. juni 2011

TineA

MorTilJanuar skriver:

oooorghms det kunne jeg sørme godt spise lige nu

Hahahaha ! Jeg undskylder for at få dig til at tænke på chokolade nu

Anmeld

23. juni 2011

TineA

Stumpen skriver:

Se positivt på det, det var "kun" ½ halv plade, det kunne have været en hel 

Nej hvad jeg mener er at sket er sket, så i stedet for at dunke dig i hovedet med den halve plade, så enten tag afsted i fitnessworld eller tænke over hvad du kan gøre anderledes næste gang?? Spise en enkel række eller helt lade være....

Yeah I know jeg plejer sgu ellers ikke æde slik og den slags !! Jeg flytter ind i FW i morgen! Ja, det må være løsningen men tak for de opmuntrende ord! Føler mig nu stadig som hende det hvalen, der ikke skulle ha' ædt den ski** chokolade !!

Anmeld

23. juni 2011

2babygirls

W.. skriver:

Hahahahaaha!!! Ej, det er så irriterende!

Jaaaarh.... må sku snart komme ind i kampen, ellers må jeg jo et smut i militæret og blive opdraget

Anmeld

23. juni 2011

Louiiiise

Vil have chese burger Tænker ikke på andet og har ikke tænkt på andet i to timer

Anmeld

24. juni 2011

TineA

Tina&Martin skriver:

Jaaaarh.... må sku snart komme ind i kampen, ellers må jeg jo et smut i militæret og blive opdraget

Ja, også mig ...

Anmeld

24. juni 2011

TineA

Louiiiise skriver:

Vil have chese burger Tænker ikke på andet og har ikke tænkt på andet i to timer

Orgh... Det kunne jge også godt æde (kl. er 8.38???).. Måske jeg skulle tisse på en pind, hahaha...

Anmeld

24. juni 2011

Louiiiise

Ja for søren Du er hvis nød til at tisse på en pind

Jeg har alligevel aldrig haft lyst til chese burger om morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.