Hvorfoooooooooooooooor?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

TineA

IH HVOR ER JEG DUM!!! HVORFOR skulle min mand og jeg lige kværne en HEL ( EN HEL) plade Marabou med Digistive  ØV!! Nå...

Kender I det? Kuren gik ellers såååååå godt!!

Ville ikke andet end at sige : ØV ØV og hvor har jeg det dårligt nu!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

twinboys

W.. skriver:

IH HVOR ER JEG DUM!!! HVORFOR skulle min mand og jeg lige kværne en HEL ( EN HEL) plade Marabou med Digistive  ØV!! Nå...

uuuuufff kender til det.... men op på hesten igen... hyp hyp

Anmeld

23. juni 2011

Frk.S

He he, kender det godt. Jeg er ikke på kur - men kender godt til den dårlige samvittighed når man har spist lidt for meget fx chokolade.

Hvad med at dyrke noget motion  fx gå en laang tur, for at opveje for nogle af kalorierne??

Anmeld

23. juni 2011

TineA

twinboys skriver:

uuuuufff kender til det.... men op på hesten igen... hyp hyp

Jaaa .. Hyp hyp med mig. Burde gå ned i Fitness World nu. Men er stadig ikke helt ovenpå min forkølelse.. Ja ja, bla bla bla.. Undskyldninger er der nok af.. I morgen! I morgen gør vi det

Anmeld

23. juni 2011

TineA

Frk.S skriver:

He he, kender det godt. Jeg er ikke på kur - men kender godt til den dårlige samvittighed når man har spist lidt for meget fx chokolade.

Hvad med at dyrke noget motion  fx gå en laang tur, for at opveje for nogle af kalorierne??

Ja, ideen er når vi har spist aftensmad, går vi over i Frederiksberg have og "sankt Hans-hygger" Jeg træner normalt HVER DAG og har ikke rørt slik og chokolade stort set i 6 mdr.. Nok også derfor jeg har det RIGTIG dårligt nu

Anmeld

23. juni 2011

Frk.S

W.. skriver:

Ja, ideen er når vi har spist aftensmad, går vi over i Frederiksberg have og "sankt Hans-hygger" Jeg træner normalt HVER DAG og har ikke rørt slik og chokolade stort set i 6 mdr.. Nok også derfor jeg har det RIGTIG dårligt nu

Årh, hvis det sker så sjældent, så går det nu nok.

Prøv at smide den dårlige samvittighed væk - hvis du bare går og har det dårligt over det, så er det jo helt spildt.

Anmeld

23. juni 2011

TineA

Frk.S skriver:

Årh, hvis det sker så sjældent, så går det nu nok.

Prøv at smide den dårlige samvittighed væk - hvis du bare går og har det dårligt over det, så er det jo helt spildt.

Hehe, ja jeg gider næsten ikke tænke på det mere.. Men hvor er det dog bare dumt!! ØV!! Men det smagte jo herligt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juni 2011

TineA

W.. skriver:

Hehe, ja jeg gider næsten ikke tænke på det mere.. Men hvor er det dog bare dumt!! ØV!! Men det smagte jo herligt..

Hov.. der kom et billede med af knægten- det ved jeg ikke lige hvorfor, hehe

Anmeld

23. juni 2011

Carl-Emil's mor

W.. skriver:

oooorghms det kunne jeg sørme godt spise lige nu

Anmeld

23. juni 2011

Stumpen

Se positivt på det, det var "kun" ½ halv plade, det kunne have været en hel 

Nej hvad jeg mener er at sket er sket, så i stedet for at dunke dig i hovedet med den halve plade, så enten tag afsted i fitnessworld eller tænke over hvad du kan gøre anderledes næste gang?? Spise en enkel række eller helt lade være....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.