Jeg er blevet spurgt om jeg har lyst til at uddybe det der trick jeg brugte til trissemusen kagen, da det så ud til at virke og tilsyneladende, så bruger ihvertfald også Dot det samme trick 
Princippet er at 'fore' mellem lagene med smørcreme, da det holder på fyldet og gør at kagen får en fin form.
Hvis du bygger kagen op i kagering, så ligger du et lag bund, så kører du smørcreme rundt i kanten med en sprøjtepose, op af ringen, i den højde du ønsker fyldet. Derpå hælder du fyld og nyt lag. Derpå ligger du et nyt lag bund og gør det samme. Når kagen har været i køleskabet, har du ikke de der lag fyld, som kan flyde ud, men en kant af smørcreme, hvilket gør kagen MEGA nem at smøre op. Det tager ca 5 min bagefter. Møg smart!!!!...
Kagering link til sådan nogen slags i runde og firkantede. Jeg har begge dele. De fåes mange steder og bliver kaldt enten kagering eller bagering. Købte min første i aldi, hvor jeg ikke engang rigtig vidste hvad det var og var ved at smide den ud igen, fordi jeg blev skuffet over at det ikke var en spring form hehe. Men jeg er MEGA glad for mine... 
HVis der er nogen (fx Dot) der kan uddybe yderligere, må de gerne.
Man kan evt også prøve at lure nogen cake boss afsnit (tror nok de kan googles), hvor de gør det. Der bygger de bare ikke op i kagering, men kører et ca 2 cm tykt lag i kanten mellem hver lag
, men altså det var her jeg fik idéen, til at man kunne gøre det samme i en kagering, med ikke så meget smørcreme, som amerikanerne bruger 
Anmeld