Barnets Bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

stimerol

Jeg har netop udfyldt til vores søn der er 3 år gammel. Nogen af emnerne kunne jeg ikke svarer på (fx hvornår smilte han første gang...etc) Men de 2 sider hvor man skulle skrive om sådan nogle emner klistrede jeg bare nogle billeder ovenpå så man ikke kunne se teksten. Så ja, jeg syntes den egner sig godt. mange af de mere konkrete emner kan man finde svar på i sin Sundhedsplejerske Mappe samt i fødselsjournalen. Men det er som sagt kun nogle enkelte sidder man skal skrive sådan noget konktret noget...

Jeg er i hvert fald RIGTIG glad for min. Sad og skrev, klistrede billeder ind og mindes den første tid, helt til midnat igår..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

stimerol

Kofoed33 skriver:

Så den både i bog og ide og i babysam (er blevet lovet den af kæresten ). Synes også den virker genial.

Jeg vil råde dig til at anskaffe den allerede nu idet der er en masse sider i starten hvor man skal skrive om graviditeten, den første tid af graviditeten, hvornår man mærkede liv første gang. Hvordan mor og far blev kærester osv... Mange af de der graviditetsting glemmer man bare rigtig hurtigt når først man sidder med baby.. Så jeg får skrevet meget mere i starten af bogen nu da jeg er gravid med nr 2. Med min søn på 3 år kan jeg jo ikke huske så meget om graviditeten/mærke liv etc, og jeg udfyldte først hans her i går aftes...

Så anbefaler helt klart at du  lokker din kæreste til at købe den NU!!:

Anmeld

29. juni 2011

Malli

Jakob'sMor skriver:

Hvad er det for en bog?

Det er bare en flad mappe, med indbygget plasticlommer i, så det ligner en bog  De ved helt sikkert hvilke det er, hvis du siger dernede, at den skal have indbygget sider, så den er lidt ligesom en bog! Du kan jo også sagtens bruge en almindelig a4 mappe, og så sætte de udprintet sider i plasticlommer 

Anmeld

29. juni 2011

TbCp

Den har jeg også og den er bare SÅ fin!

Anmeld

29. juni 2011

Malli

*Cille* skriver:

Wauw jeg synes det er en rigtig fin barnets bog, du har lavet!

TAK, hvor er du sød  Jeg er også bare så glad for den, selvom det selvfølgelig tager lidt mere tid end blot at skrive noget i en almindelig bog, så gør jeg det gerne, da det bliver en helt unik bog, med de detaljer og ting JEG vil have med! 

Anmeld

29. juni 2011

FruEllingsen

Den har vi også. den er simpelthen ginial

Anmeld

29. juni 2011

december-babyen

Vi fik vores bog med poste idag og den er virkelig sød og selv kæresten synes den er super

Glæder mig rigtig meget til at fylde den ud løbende

Anmeld

29. juni 2011

Kofoed.

stimerol skriver:

Jeg vil råde dig til at anskaffe den allerede nu idet der er en masse sider i starten hvor man skal skrive om graviditeten, den første tid af graviditeten, hvornår man mærkede liv første gang. Hvordan mor og far blev kærester osv... Mange af de der graviditetsting glemmer man bare rigtig hurtigt når først man sidder med baby.. Så jeg får skrevet meget mere i starten af bogen nu da jeg er gravid med nr 2. Med min søn på 3 år kan jeg jo ikke huske så meget om graviditeten/mærke liv etc, og jeg udfyldte først hans her i går aftes...

Så anbefaler helt klart at du  lokker din kæreste til at købe den NU!!:

Han vil gerne at svingermor giver mig den, men har overvejet bare at købe den selv, netop fordi man glemmer noget eller ikke har tid til liiiige at skrive det ned.

Sååå jeg køber den nok snart

Anmeld

29. juni 2011

stimerol

Plan 1: He He... ja gør det, skriv i den i smug og når du så får den af svigermor bliver du rigtig glad (og bytter den dagen efter). Så finder hun aldrig ud af at bogen du skriver i , var købt før hun gav dig den... EN lille hvid løgn kan nogen gange være ok, så man undgår at såre svigermor

Plan 2: Hvis du er rigtig sej, så fortæl hende som det er, at du virkelig gerne vil skrive i den allerede nu... Måske hun forstår

Anmeld

29. juni 2011

Kofoed.

stimerol skriver:

Plan 1: He He... ja gør det, skriv i den i smug og når du så får den af svigermor bliver du rigtig glad (og bytter den dagen efter). Så finder hun aldrig ud af at bogen du skriver i , var købt før hun gav dig den... EN lille hvid løgn kan nogen gange være ok, så man undgår at såre svigermor

Plan 2: Hvis du er rigtig sej, så fortæl hende som det er, at du virkelig gerne vil skrive i den allerede nu... Måske hun forstår

Plan 1 er svær, eftersom men svingerinde/kærestes søster er herinde, så hun skal tie stille hvis det er. Men tror nu bare jeg køber den og viser kæresten det, så må han sige det videre, kan ikke gøre for han lover mig den, men sender hans mor til at købe den til dåbs/barsels gave.

Synes den er dyr, når den skal sendes, så er det faktisk billigere for mig, at hente den i Babysam.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.