Jakob'sMor skriver:
Øhh er det mig som er dum eller hva? Skal man downloade det? Synes ikke de ligner man får en bog bog - håber det er forståeligt. 
Du kan bestille den på 2 måder. Enten med linjer eller uden linjer. Du bestiller alle siderne på en cd, og så får du alle emnerne tilsendt på denne cd. Hvis du bestiller linjeret, så skal du printe siderne ud og så skrive dem i hånden. Hvis du bestiller ulinieret, så åbner du emnerne fra cd'en i skriveprogrammet på computeren, og skriver dem færdig der, og så printer ud! 
Det koster selvfølgelig lidt når man printer ud, men jeg synes det er det hele værd, og giver en helt unik og speciel bog, sammensat akkurat som man selv vil have den.
Prøver lige at vedhæfte nogle billeder (MANGE) af min datters bog, som den er indtil nu. Den kan jo blive MEGET tyk, med alt det jeg har at skrive.
Jeg har valgt at skrive én bog om kun det første år, da det er der man nok skrive mest, og så skrive løbende de næste par år i en anden bog- eller sætte det sammen til en stor bog til sidst. Man bestemmer jo heldigvis helt selv hvordan man vil bygge den op, og hvad man som enkelt person priortere at få med i sin bog, og fjerne de ting man ikke vil skrive om!
Det der også er fedt ved det er at man kan gøre sig medlem i forummet på hjemmesiden, og så kan man tale med andre om bogen, og få tips og tricks og ideer 
Håber billederne giver mening for hvordan bogen kan bygges op! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld