Barnets Bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Jakob'sMor

Malli skriver:

Den havde vi også kigget på. MEN så fandt jeg denne, og jeg er bare så GLAD for den. Den er simpelthen så genial, og rummer alt. Man kan selv tilkøbe ekstra emner til den. Så man får lavet nøjagtig den bog der passer på ens barn 

www.uniquebook.com/barnets-bog

(Ved ikke hvordan man gør web-adressen blå / markeret) ???

Øhh er det mig som er dum eller hva? Skal man downloade det? Synes ikke de ligner man får en bog bog - håber det er forståeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Malli

Jakob'sMor skriver:

Øhh er det mig som er dum eller hva? Skal man downloade det? Synes ikke de ligner man får en bog bog - håber det er forståeligt.

Du kan bestille den på 2 måder. Enten med linjer eller uden linjer. Du bestiller alle siderne på en cd, og så får du alle emnerne tilsendt på denne cd. Hvis du bestiller linjeret, så skal du printe siderne ud og så skrive dem i hånden. Hvis du bestiller ulinieret, så åbner du emnerne fra cd'en i skriveprogrammet på computeren, og skriver dem færdig der, og så printer ud!

Det koster selvfølgelig lidt når man printer ud, men jeg synes det er det hele værd, og giver en helt unik og speciel bog, sammensat akkurat som man selv vil have den.

Prøver lige at vedhæfte nogle billeder (MANGE) af min datters bog, som den er indtil nu. Den kan jo blive MEGET tyk, med alt det jeg har at skrive. Jeg har valgt at skrive én bog om kun det første år, da det er der man nok skrive mest, og så skrive løbende de næste par år i en anden bog- eller sætte det sammen til en stor bog til sidst. Man bestemmer jo heldigvis helt selv hvordan man vil bygge den op, og hvad man som enkelt person priortere at få med i sin bog, og fjerne de ting man ikke vil skrive om!

Det der også er fedt ved det er at man kan gøre sig medlem i forummet på hjemmesiden, og så kan man tale med andre om bogen, og få tips og tricks og ideer 

Håber billederne giver mening for hvordan bogen kan bygges op! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juni 2011

Jakob'sMor

Malli skriver:

Du kan bestille den på 2 måder. Enten med linjer eller uden linjer. Du bestiller alle siderne på en cd, og så får du alle emnerne tilsendt på denne cd. Hvis du bestiller linjeret, så skal du printe siderne ud og så skrive dem i hånden. Hvis du bestiller ulinieret, så åbner du emnerne fra cd'en i skriveprogrammet på computeren, og skriver dem færdig der, og så printer ud!

Det koster selvfølgelig lidt når man printer ud, men jeg synes det er det hele værd, og giver en helt unik og speciel bog, sammensat akkurat som man selv vil have den.

Prøver lige at vedhæfte nogle billeder (MANGE) af min datters bog, som den er indtil nu. Den kan jo blive MEGET tyk, med alt det jeg har at skrive. Jeg har valgt at skrive én bog om kun det første år, da det er der man nok skrive mest, og så skrive løbende de næste par år i en anden bog- eller sætte det sammen til en stor bog til sidst. Man bestemmer jo heldigvis helt selv hvordan man vil bygge den op, og hvad man som enkelt person priortere at få med i sin bog, og fjerne de ting man ikke vil skrive om!

Det der også er fedt ved det er at man kan gøre sig medlem i forummet på hjemmesiden, og så kan man tale med andre om bogen, og få tips og tricks og ideer 

Ja der giver mening - tak. Har du selv købt bogen og hvor?

Anmeld

23. juni 2011

Malli

Jakob'sMor skriver:

Ja der giver mening - tak. Har du selv købt bogen og hvor?

Jeg har købt bogen i bog og ide. man kan jo sætte siderne i ringbind hvis man vil. JEg synes bare at denne bog-type var rigtig fin

Anmeld

23. juni 2011

Jakob'sMor

Malli skriver:

Jeg har købt bogen i bog og ide. man kan jo sætte siderne i ringbind hvis man vil. JEg synes bare at denne bog-type var rigtig fin

Hvad er det for en bog?

Anmeld

23. juni 2011

Mettefpigen

Den har jeg også kigget på

Den vil jeg også have

Anmeld

23. juni 2011

stimerol

december-babyen skriver:

Den ser rigtig fed ud så har lige været inde og købe en

Er der plads til mange billeder osv ?

JA der er plads til rigtig mange billeder. Hvis man har brug for ekstra plads kan man købe ekstra billedelommer man kan sætte ind.

Håber du bliver ligeså glad for bogen som mig

(Ps hvis man er medlem af deres nyhedsbrev, tilsender de bogen gratis) blot en lille bonus info, læste det nemlig i Helsemarie.dk ´s nyhedsbrev idag

Anmeld

23. juni 2011

FrkLarsen

Den har vi også.

Og kan også klart anbefale den 

Anmeld

29. juni 2011

*Cille*

Malli skriver:

Wauw jeg synes det er en rigtig fin barnets bog, du har lavet!

Anmeld

29. juni 2011

hekran

stimerol skriver:

Hej

Må simpelthen dele dette med hvem af jer der kunne være interesseret!

Har lige købt den smukkeste, praktiske og fuldstændig fantastiske "Barnets Bog" hos en web shop der hedder: www.helsemarie.dk

Var faktisk begyndt at skrive i en af de barnets bøger vi fik i gave da baby blev født, men der her er bare SÅ meget bedre!!

Der er plads til super mange billeder, små dutter og dimser og så guider scrapbogen én til at skrive alt det, man måske lige har glemt, kunne være sjovt at huske om nogle år..

Prøver lige at sætte et link ind... http://helsemarie.dk/product.asp?product=1821 

Jeg bestilte onsdag og havde bogen dagen efter. Så der var ligeledes express levering..

Egner bogen sig også til tidligere fødsler? Jeg mener, er den også god, hvis fødslen er sket for nogle år siden? Nogle gange skal man skrive så mange detaljer, at man ikke kan huske eller ikke lige har billederne Synes også den er vildt flot og vil gerne have den til alle vores børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.