Altså skulle have min mens idag, men absolut INTET tegn på at den er på vej og hvad værre er har taget en graviditetstest her til morgen som var bragende negativ
(. Jeg stoppede med p-pillerne i slutningen af april og har ellers siden haft to regelmæssige mens, som er kommet på klokken, så synes det er super træls hvis min mens ik kommer og jeg ik er gravid :-((. Igaå to jeg også en test men glemte den desværre og kiggede 4-5 min efter..tror jeg, men ik sikker kan have været 7-8 min efter. så tør ik regne med det resultat. der kom en meget utydelig streg frem..Men det er også den eneste der har vist lidt pos. desværre er den jo ugyldig :-( de andre har uanset længde både efetr to sek. og senere efter ti min hvor de er ugyldige vist neg. Så skal jeg ligge noget i at en af testene viste pos..?? Ej noget rigtig R..! Hvis jeg ik er gravid så vil jeg f..have min mens NUUU!. Den har altid været regelmæssig lige fra allerførste dag og indtil nu...ej hvad sker der lige...Ja jeg tænker meget på at jeg gerne vil have en til, men har altså før også tænkt meget på graviditet og mens er kommet alligevel, så tror altså ik det er min psyke der spiller mig et pus.
Hvorfor kunne de ik også have vist pos. Sidste gang testede jeg pos. 4+3, testede ikke før så ved ik om jeg har lavt hcg og det er derfor jeg ik kan test pos. endnu..håber lidt det er derfor...
Nå men måtte bare lige af men en frustration
ei håber sådan at jeg alligevel er gravid eller at mens kommer senere idag....
Anmeld