Så er jeg sgu i uge 38

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. december 2008

Tikki

Om jeg fatter hvor tiden bliver af

Jeg aner ikke hvad jeg skal have gjort klar til den lille nye...og nu er det jo et vinterbarn..så skal jeg jo også have fundet en miniflyverdragt.....

Kan I ikke lige hjælpe mig med at huske, hvad man skal have anskaffet sig til sådan en lille helt ny.....de ting, jeg bare ikke kan undvære...jeg er helt blank og uforberedt denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2008

Lene76

ja det er utroligt så hurtigt man glemmer ik.......

bodyer, drager bluser...

hue, vanter futter og flyverdragt......stofbleer, alm bleer i mini str

autostol,dyne, lift/voksi barnevogn/klapvogn... og massere af kærlighed så kan det ik gå helt galt.

glæder mig til at se endnu en lille ny

Knus Lene

Anmeld

5. december 2008

Tikki

guuuud ja.....autostol - det var ski godt du lige skrev det ...og bleer ja for søren.....ej altså, jeg er sgu lidt langt væk

Anmeld

5. december 2008

Nadi

Uh ha det var en svær opgave du sætter os på nu!!

Jeg håber på at jeg har alt fra da Oliver var lille og bare kan bruge det til når vi engang skal have en lille mere.
Men noget jeg VIL have anskaffet mig til næstegang er en eller anden for for slynge, var rigtig træt af det da Oliver blev for stor til babybjørnen. Så udover det der er blevet sagt så er det mit bud +

Anmeld

5. december 2008

Lene76

hva med ammeindlæg.... de er skime rare og ha

Anmeld

5. december 2008

Tikki

Lene76 skriver:

hva med ammeindlæg.... de er skime rare og ha

ja hvis man ammer men det kan jeg desværre ikke så meget, at jeg skal bruge ammeindlæg pga en brystreduktion, som jeg fik lavet for 12 år siden.

Anmeld

5. december 2008

Lene76

ok... men så husk nye sutter til flaskerne og mme

Anmeld

6. december 2008

BellaT

Og måske en sut eller 10? Og suttesnor.
Øøøjj, det er jo SNART!

Anmeld

6. december 2008

Tikki

Og måske en sut eller 10? Og suttesnor.
Øøøjj, det er jo SNART!

ja snart... med mindre jeg går over tid..så kan der jo gå op til 1 måned endnu det håber jeg så ikke lige...men forventer nok at gå over tid - det gjorde jeg jo med Iza..9 dage...men man ved jo aldrig

Anmeld

6. december 2008

Muffinmus

Har lige købt sådan en bekids køredragt til bettefisen...men hun kommer jo også i marts. Ved ikke om du skal bruge noget der er varmere, men ellers er den super nem, lækker og koster 200 fra ny eller findes på ts billigere
He he, det er ok at være lidt distræt nu her...naturligt. Jeg er det sgi allerede selv om jeg kun er i 27 uge nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.