Hold så kæft fugle!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Jeg har købt en meget smart ting på apoteket. Det er en lille pose, med et "plaster" på. Så skal jeg klistre den på hende i morgen tidlig og så får hun ble på. Så venter jeg en times tid og så tager jeg prøven med op til lægen

Har bare hørt de poser ikke er sååå smarte da, det er midter strålen man skal bruge, så den ikke er beskidt prøven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Og det lyder GODT nok ubehageligt!!!

Hun græd nu ikke så meget, kun lige da de stak nålen ind. Men altså hun var jo kun 2 mdr.

Og så en af de der smarte sygeplejsker sagde til mig: ALtså hun må jo ikke tisse inden vi når ned på den afdeling.... Nåååh nej det siger jeg da lige til en 2 mdr. gammel baby. Du må ikke tisse  

Anmeld

23. juni 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Har bare hørt de poser ikke er sååå smarte da, det er midter strålen man skal bruge, så den ikke er beskidt prøven.

Tja.... Det sagde lægen så ikke lige. Jeg håber han kan bruge den alligevel

Og hold kæft hvor kan læger bare være dumme altså!!!! Hvor er det synd hun (og DU) skulle igennem det så hurtigt i hendes liv

Anmeld

23. juni 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Tja.... Det sagde lægen så ikke lige. Jeg håber han kan bruge den alligevel

Og hold kæft hvor kan læger bare være dumme altså!!!! Hvor er det synd hun (og DU) skulle igennem det så hurtigt i hendes liv

Jeg Xér også for den kan bruges. Hvorfor tror du hun har blærebetændelse?

Tja, har prøvet slemmere ting med hende end det "prik".

Anmeld

23. juni 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Fordi hun bliver ved med at sige av og holde sig til underlivet og hun græder nogle gange når hun tisser. Det er så synd

Anmeld

23. juni 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Ja I har været igennem alt for meget....

Anmeld

23. juni 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Fordi hun bliver ved med at sige av og holde sig til underlivet og hun græder nogle gange når hun tisser. Det er så synd

Åh nej stakkels lille super Carla  Håber ikke der er noget -eller jo selvf. håber jeg doktormanden finder ud af hvorfor hun gør det. For det er da alt for synd.

Men kan det ha´med det andet at gøre?

Anmeld

23. juni 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ja I har været igennem alt for meget....

Anmeld

23. juni 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Åh nej stakkels lille super Carla  Håber ikke der er noget -eller jo selvf. håber jeg doktormanden finder ud af hvorfor hun gør det. For det er da alt for synd.

Men kan det ha´med det andet at gøre?

Ja men så mente han at hun ville være rød og det er hun ikke. Men som han sagde er det "nye" hud der er fremme jo sårbart. Men hun har bare ikke reageret på det før nu og det er jo en måned siden.

Anmeld

23. juni 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.