Hold så kæft fugle!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Barbamama

De fungerer som indikator for hvornår Carla synes det er i orden at stå op! Hun ville op kl 3.18!!!! OMG mand! Hun var helt klar og syntes det var døduretfærdigt at hun skulle sove videre. Hun snakkede og snakkede. Kaldte på mig. Kaldte på Casper. Endelig faldt hun i søvn igen. Så syntes hun at hun ville op kl. 4.45! Den var jeg nu heller ikke med på. Lidt heldig har jeg alligevel været for nu sidder jeg og skriver her og vågner lidt af mig selv og hun sover stadig!

Vi skal et smut til lægen i dag. Jeg mistænker noget blærebetændelse ved den lille dame....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

TbCp

MØG FUGLE!!!!

Anmeld

23. juni 2011

Vingummien

Hehe så kan du lære det

Anmeld

23. juni 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

De fungerer som indikator for hvornår Carla synes det er i orden at stå op! Hun ville op kl 3.18!!!! OMG mand! Hun var helt klar og syntes det var døduretfærdigt at hun skulle sove videre. Hun snakkede og snakkede. Kaldte på mig. Kaldte på Casper. Endelig faldt hun i søvn igen. Så syntes hun at hun ville op kl. 4.45! Den var jeg nu heller ikke med på. Lidt heldig har jeg alligevel været for nu sidder jeg og skriver her og vågner lidt af mig selv og hun sover stadig!

Vi skal et smut til lægen i dag. Jeg mistænker noget blærebetændelse ved den lille dame....

OMG!!! Jamen Carla er da ikke en fugl? hø hø hø

Det ville ikke være så underligt hvis hun har blærebetændelse jo, efter lægen undersøgte hendes urinrør osv... ligesom hvis man har haft kateter

Anmeld

23. juni 2011

Barbamama

Vingummien skriver:

Hehe så kan du lære det

Hov hov du

Anmeld

23. juni 2011

Barbamama

TbCp skriver:

MØG FUGLE!!!!

Jo det!!!

Anmeld

23. juni 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

OMG!!! Jamen Carla er da ikke en fugl? hø hø hø

Det ville ikke være så underligt hvis hun har blærebetændelse jo, efter lægen undersøgte hendes urinrør osv... ligesom hvis man har haft kateter

I er da rigtigt i drillehumør i dag hva???

Nej, men det er også bare en måned siden så jeg synes det er lidt underligt. Men lægen kiggede på hende i dag og syntes det så fint ud dernede. Han mente ikke hun var hævet, men vi skal derop igen i morgen med en urinprøve.

Anmeld

23. juni 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

I er da rigtigt i drillehumør i dag hva???

Nej, men det er også bare en måned siden så jeg synes det er lidt underligt. Men lægen kiggede på hende i dag og syntes det så fint ud dernede. Han mente ikke hun var hævet, men vi skal derop igen i morgen med en urinprøve.

Hvordan tager i urinprøve på hende?

Jeg kom bare til at tænke på da Malucca var 2 mdr. og indlagt, skulle de også ha´en urinprøve. Og der sad min mor troligt med Malucca, mens hun sad med måsen nede i sådan en plactikkop, - og jeg mener virkelig sad med måsen nede i koppen, ligesom når de falder ned i wcét- (men det lykkes ikke da den var beskidt, så hun fik tage den gemmen maven, med en meget stor nål :-O

Anmeld

23. juni 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Jeg kom bare til at tænke på da Malucca var 2 mdr. og indlagt, skulle de også ha´en urinprøve. Og der sad min mor troligt med Malucca, mens hun sad med måsen nede i sådan en plactikkop, - og jeg mener virkelig sad med måsen nede i koppen, ligesom når de falder ned i wcét- (men det lykkes ikke da den var beskidt, så hun fik tage den gemmen maven, med en meget stor nål :-O

Jeg har købt en meget smart ting på apoteket. Det er en lille pose, med et "plaster" på. Så skal jeg klistre den på hende i morgen tidlig og så får hun ble på. Så venter jeg en times tid og så tager jeg prøven med op til lægen

Anmeld

23. juni 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Og det lyder GODT nok ubehageligt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.