Hvilken slags køkkenmaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. december 2008

Astrid P

Vi overvejer at købe en køkkenmaskine hvis der kommer nogle gode tilbud til januar. Men hvad skal man gå efter? Drømme-dimsen er jo en Kitchen Aid, men sådan en koster sgu over 5000 kr!!! Vi har så set en OBH til ca det halve, men er den så god nok?

Er der nogle af jer damer der har forstand på den slags?

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2008

ivfmarie

Det afhænger jo at dit behov... Vil du bage? Vil du hakke? Vil du røre?

Hvis du vil det hele - ja så er det op med 5000 bobs, men hvis du kan nøjes med en der kun kan én af delene, så er de til at betale.

Jeg drømmer om en maskine der kan ælte dej for mig, jeg har allerede en der hakker, og en der hakker knapt så meget...

Marie

Anmeld

5. december 2008

Astrid P

Jeg vil bage, hakke, røre og snitte! Helst det hele i EN maskine... Så en Kitchen aid med den store udstyrspakke er drømmen... Men for satan det er mange penge!

Anmeld

5. december 2008

ivfmarie

Forhåbentlig holder sådan en maskine jo i en menneskealder - og så er det vel egentlig ikke mange penge?
Jeg tror i hvertfald ikke at man sparer noget ved at købe en billig udgave - de holder ikke til det halve af det de "rigtige" kan.

Anmeld

5. december 2008

Astrid P

Det er rigtigt... Min svigermor har haft sin maskine i 25 år, og den bliver brugt flere gange om ugen! Så på lang sigt er det ikke mange penge.

Anmeld

5. december 2008

Rasmine

Jeg ville købe en ovn!
-Eller et komfur!

Men altså, her ælter vi med de bare næver!

Anmeld

5. december 2008

Juniors mor

Astrid P skriver:

Det er rigtigt... Min svigermor har haft sin maskine i 25 år, og den bliver brugt flere gange om ugen! Så på lang sigt er det ikke mange penge.

Uuhhh tør næsten ikke fortælle at jeg lige har fået sådan en for 3 uger siden. Det er hedder "Kitchen Aid Professionel 600" og min kæreste havde den med hjem fra USA og måtte slippe hele 1500 kr for den!!!! Derudover har han købt en masse ekstraudstyr fx en pastamaskine.
Den er SÅ lækker og man kan virkelig mærke at det er kvalitet - jeg er meget glad for den og har stort set brugt den hver dag lige siden. Den kan klart anbefales og så er den jo også lidt pæn at have stående

Helle - Kitchen Aid Fan!

Anmeld

5. december 2008

Astrid P

Juniors mor skriver:

Uuhhh tør næsten ikke fortælle at jeg lige har fået sådan en for 3 uger siden. Det er hedder "Kitchen Aid Professionel 600" og min kæreste havde den med hjem fra USA og måtte slippe hele 1500 kr for den!!!! Derudover har han købt en masse ekstraudstyr fx en pastamaskine.
Den er SÅ lækker og man kan virkelig mærke at det er kvalitet - jeg er meget glad for den og har stort set brugt den hver dag lige siden. Den kan klart anbefales og så er den jo også lidt pæn at have stående

Helle - Kitchen Aid Fan!

1500???? Hvornår skal han derover igen?

Heldige asen!!!

Anmeld

5. december 2008

Juniors mor

Astrid P skriver:

1500???? Hvornår skal han derover igen?

Heldige asen!!!

Hæhæ - faktisk om 1 måned, og jeg har allerede lavet en ret omfattende indkøbsliste
Han kommer i nærheden af et outlet center med alverdens mærkebutikker, og de har nogle helt vanvittige tilbud - og så hjælper den ret lave dollar-kurs også på det.
Nu hvor jeg har haft den i ca tre uger vil jeg helt sikkert mene, at den er 5000 kr værd, så jeg synes bestemt du skal overveje at købe den fremfor et andet mærke......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.