Socialrådgiveren, uddannet eller ikke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Nogen som var gravide på 3. sem og efter endt barsel startede på 4??

Hvis i kunne, ville i så gøre det om og vente med graviditet til 5. sem - altså efter fuldtidspraktik??

Vi er lidt forvirrede med om vi skal køre på med PB eller vente til efter 4. sem. Håber på nogen med erfaring.

Også nogen som har fået børn på andre tidspunkter/sem må dele ud af erfaringer.

Hugs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Frk-Lotusblomst

22. juni 2011

Ryberg

Den vil jeg gerne svare på!

Jeg blev færdig med mit 3. semester.. og fik så Lasse..

Kunne jeg gøre det anderledes havde jeg ventet til efter 4.semester...

har måtte afbryde 4.semester her i første omgang fordi det har været for hårdt....  og skal så starte igen til september.... HÅBER det kommer til at gå bedre der!

Anmeld

23. juni 2011

Frk-Lotusblomst

KittyGirl skriver:

Den vil jeg gerne svare på!

Jeg blev færdig med mit 3. semester.. og fik så Lasse..

Kunne jeg gøre det anderledes havde jeg ventet til efter 4.semester...

har måtte afbryde 4.semester her i første omgang fordi det har været for hårdt....  og skal så starte igen til september.... HÅBER det kommer til at gå bedre der!

Taaaak for svar.

Vi sætter os i aften til at snakke fordele og ulemper. også ser vi hvad vi finder ud af.

Anmeld

23. juni 2011

Ryberg

Frk-Lotusblomst skriver:

Taaaak for svar.

Vi sætter os i aften til at snakke fordele og ulemper. også ser vi hvad vi finder ud af.

rigtig god ide...

Praktikken synes jeg var hård...

jeg havde 37 timer om ugen + 10 timers kørsel... og hver torsdag er til kl.17....

man skal virkelig have overskud og nogle der evt. kan træde til...

og så er der lige det med dagplejerne.. de lukker inden du er hjemme.... medmindre du er røv heldig at få en praktikplads i nærheden...

og har i nogle der kan træde til hvis den lille bliver syg (over flere dage)..

Det var "vores" problemer som gjorde at det bare blev for meget...

Håber alt det bedste

Anmeld

23. juni 2011

Frk-Lotusblomst

KittyGirl skriver:

rigtig god ide...

Praktikken synes jeg var hård...

jeg havde 37 timer om ugen + 10 timers kørsel... og hver torsdag er til kl.17....

man skal virkelig have overskud og nogle der evt. kan træde til...

og så er der lige det med dagplejerne.. de lukker inden du er hjemme.... medmindre du er røv heldig at få en praktikplads i nærheden...

og har i nogle der kan træde til hvis den lille bliver syg (over flere dage)..

Det var "vores" problemer som gjorde at det bare blev for meget...

Håber alt det bedste

Vi har lidt i tankerne at kæresten skal tage barsel når jeg starter op på praktik.

Hvis alt går som "planlagt" så vil det passe med at når jeg starter på 4. sem vil der være minimum 16 ugers barsel tilbage.
Afhængig af hvornår der er baby i maven selvfølgelig - Nogen ting kan ikke planlægges, men vi kan da prøve at få det til at lykkeds.

Og så har jeg en mor der arbejder nat - 5 nattevagter 7 fri osv, så hun vil kunne træde en del til.

Anmeld

23. juni 2011

Ryberg

Frk-Lotusblomst skriver:

Vi har lidt i tankerne at kæresten skal tage barsel når jeg starter op på praktik.

Hvis alt går som "planlagt" så vil det passe med at når jeg starter på 4. sem vil der være minimum 16 ugers barsel tilbage.
Afhængig af hvornår der er baby i maven selvfølgelig - Nogen ting kan ikke planlægges, men vi kan da prøve at få det til at lykkeds.

Og så har jeg en mor der arbejder nat - 5 nattevagter 7 fri osv, så hun vil kunne træde en del til.

ja så vil det selvfølgelig kunne hænge sammen, også det at du har din mor til at kunne træde til...

Håber det hele går efter planen og at det lykkedes

Anmeld

23. juni 2011

Frk-Lotusblomst

KittyGirl skriver:

ja så vil det selvfølgelig kunne hænge sammen, også det at du har din mor til at kunne træde til...

Håber det hele går efter planen og at det lykkedes

tak. og endnu engang tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.