Skal vi ikke finde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2008

Mie A

Tynen skriver:

Mie Albrecht skriver:

Tynen skriver:

I Viborg..

Er det ikke sådan ca. midt i det hele eller? :)

Ved bare ikke om der er stemning for det?! - Men det kunne da være rigtig hyggeligt og vil sgu gerne smide en halvtreller for at være sammen med jer dejlige kvinder! - Og nej, den skulle ikke misforstås, Bacon! ;)

Trine

Okay Viborg... Det er da i Jylland ?? Geografi er ikke min stærke side..... Hvor langt fra Fredericia (Staves) er det?

Det ligger nærmest lige i midten af Jylland - Lige i midten fra "Næsen" af :)

Min kæreste siger det tager lidt over 1½ time at komme fra Fredericia til Viborg.
Så det er da et stykke..

Trine - Der ikke ejer bare en lille snert af stedsans!!

Øv hvor er det bare langt væk... Ihhh gider ikke at bo på sjælland... Ihverfald ikke lige nu :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2008

Astrid P

Det kunne da være herligt med et baby-stormøde i Viborg!
Vi kommer...
KH Astrid

Anmeld

27. februar 2008

Joan ( Smallie )

Jeg kommer da også hvis det bliver i viborg.

Anmeld

27. februar 2008

ivfmarie

Babytræf i Viborg... Malte har sagt ok til køreturen. Hvis han må snave lidt med Stella på forsamlingshusets lokum!

Marie og Malte - fremmelig laban. Der spørger om der er parkering til hans borede Puch Maxi med frynser på styret?

Anmeld

27. februar 2008

Grynt

ivfmarie skriver:

Babytræf i Viborg... Malte har sagt ok til køreturen. Hvis han må snave lidt med Stella på forsamlingshusets lokum!

Marie og Malte - fremmelig laban. Der spørger om der er parkering til hans borede Puch Maxi med frynser på styret?

LOOOOOOOOOOOL Marie, sådan så det ud den gang VI var yngre ;) Nåhhhh idag hedder det vist scooter, hængerøvsbukser og D&G underhyler (?)

Tina som er herre træt efter en lorte nat med frk Prik >( Men vi er totalt klar på et Viborg baby møde

Anmeld

27. februar 2008

Sille(smil)

Altså, hvorfor er denne her side hærget af jydsk mafia? Vil så gerne med, men det er lidt bøvlet og dyrt at tage turen helt fra kbh... Hmm øv

Mie Albrecht skriver:

Tynen skriver:

Mie Albrecht skriver:

Tynen skriver:

I Viborg..

Er det ikke sådan ca. midt i det hele eller? :)

Ved bare ikke om der er stemning for det?! - Men det kunne da være rigtig hyggeligt og vil sgu gerne smide en halvtreller for at være sammen med jer dejlige kvinder! - Og nej, den skulle ikke misforstås, Bacon! ;)

Trine

Okay Viborg... Det er da i Jylland ?? Geografi er ikke min stærke side..... Hvor langt fra Fredericia (Staves) er det?

Det ligger nærmest lige i midten af Jylland - Lige i midten fra "Næsen" af :)

Min kæreste siger det tager lidt over 1½ time at komme fra Fredericia til Viborg.
Så det er da et stykke..

Trine - Der ikke ejer bare en lille snert af stedsans!!

Øv hvor er det bare langt væk... Ihhh gider ikke at bo på sjælland... Ihverfald ikke lige nu :(

Anmeld

27. februar 2008

Loggidut

Sille(smil) skriver:

Altså, hvorfor er denne her side hærget af jydsk mafia? Vil så gerne med, men det er lidt bøvlet og dyrt at tage turen helt fra kbh... Hmm øv

hmmm...hvad med en samkørsel...ved flere kommer ovre fra øen...den her gang vil vi sgu ha dig med do!

Anmeld

27. februar 2008

ivfmarie

Sille(smil) skriver:

Harh harh... Sille!

Jydsk mafia!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.