Skal vi ikke finde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. februar 2008

Louise mortil4

en dag hvor der igen er juli07 gruppe møde, jeg er vildt misundelig over at i har mødtes så mange af jer, også kunne jeg ikke komme med :'( Jeg vil gerne foreslå måske med børn, for så er der større chance for at jeg kan komme med. Er der ikke nogen der kunne tænke sig det? Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2008

ivfmarie

uhhh... det med børnene ved jeg ikke.. Jeg er ikke vild med at skulle køre mere end et par timer med Malte, men UDEN børn er jeg klar! Vi har jo faktisk aftalt at næste gang uden unger er på Falster - når vejret er til en havefest!

Marie

Anmeld

26. februar 2008

Loggidut

jeg ert med på næsten alt do! jow jow....i kender mig...og i behøver ikke spørge! 8D

Anmeld

26. februar 2008

Mie A

Jeg er med på at mødes - også gerne med børn.

Anmeld

26. februar 2008

Helle30

Jeg er komplet ligeglad, om vi mødes for at drikke, synge,sladre, hoppe, diskutere udenrigspolitik, bage boller eller øve tørsvømning - jeg skal ikke have nogen baby eller andre forpligtelser med.

- Helle, som i den grad nød den luksus (forrige weekend) en nybagt mor kan finde i 24 timer, hvor man kun skal passe sig selv-

Anmeld

26. februar 2008

Tynen

Jeg er i hvert fald klar på at mødes igen!

Men problemet er at hvis Stella skal med, vil jeg ikke køre længere end en time med hende - En tur ud til Bilka kan være et rent helvede :)

Havde faktisk lidt overvejet at lave babytræf, da jeg (Eller.. Min mormor) kan leje et forsamlingshus for en 50ér i det boligkvarter hun bor i - Men kom lidt fra det igen.

Hvor dælen ligger Ølgod henne af? Det lyder langt væk :)

Trine

Anmeld

26. februar 2008

Mie A

Tynen skriver:

Jeg er i hvert fald klar på at mødes igen!

Men problemet er at hvis Stella skal med, vil jeg ikke køre længere end en time med hende - En tur ud til Bilka kan være et rent helvede :)

Havde faktisk lidt overvejet at lave babytræf, da jeg (Eller.. Min mormor) kan leje et forsamlingshus for en 50ér i det boligkvarter hun bor i - Men kom lidt fra det igen.

Hvor dælen ligger Ølgod henne af? Det lyder langt væk :)

Trine

Fedt!!... Hvor ligger forsamlingshuset?

Anmeld

26. februar 2008

Tynen

I Viborg..

Er det ikke sådan ca. midt i det hele eller? :)

Ved bare ikke om der er stemning for det?! - Men det kunne da være rigtig hyggeligt og vil sgu gerne smide en halvtreller for at være sammen med jer dejlige kvinder! - Og nej, den skulle ikke misforstås, Bacon! ;)

Trine

Anmeld

26. februar 2008

Mie A

Tynen skriver:

I Viborg..

Ved bare ikke om der er stemning for det?! - Men det kunne da være rigtig hyggeligt og vil sgu gerne smide en halvtreller for at være sammen med jer dejlige kvinder! - Og nej, den skulle ikke misforstås, Bacon! ;)

Trine

Okay Viborg... Det er da i Jylland ?? Geografi er ikke min stærke side..... Hvor langt fra Fredericia (Staves) er det?

Anmeld

26. februar 2008

Tynen

Mie Albrecht skriver:

Tynen skriver:

I Viborg..

Trine

Okay Viborg... Det er da i Jylland ?? Geografi er ikke min stærke side..... Hvor langt fra Fredericia (Staves) er det?

Det ligger nærmest lige i midten af Jylland - Lige i midten fra "Næsen" af :)

Min kæreste siger det tager lidt over 1½ time at komme fra Fredericia til Viborg.
Så det er da et stykke..

Trine - Der ikke ejer bare en lille snert af stedsans!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.