Aldrig mere bravo tours!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

BinaMor

majbritm skriver:

Hvordan tænker i at vi skulle kunne lukke hende inde så hun ikke kunne falde ud?? For vi kunne desværre ikke finde løsningen på det

imellem jer? sådan har vi gjort på ferier.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

mth1987

Hvis ikk der var plads i "voksen" sengen og ikk ville ha mit barn lå på en træplade havde jeg nok valgt at en af os sku sove på gulvet og den anden med barn i sengen. Og indtil man selv kom i seng så evt stable dyner og hvad der eller er blødt rundt om sengen så hvis hun faldt ud ville hun lande blødt

Anmeld

22. juni 2011

MSM

BinaMor skriver:

imellem jer? sådan har vi gjort på ferier.

Så stille ligger hun desværre ikke Men vi havde overvejet det. Men vi har nogle gange forsøgt det herhjemme, men det funger ikke. Hun er alt for aktiv..

Anmeld

22. juni 2011

BinaMor

eller hvis der var en sofa. eller bede om ekstra dyner i receptionen

Anmeld

22. juni 2011

BinaMor

majbritm skriver:

Så stille ligger hun desværre ikke Men vi havde overvejet det. Men vi har nogle gange forsøgt det herhjemme, men det funger ikke. Hun er alt for aktiv..

okay havde i ikke en klapvogn med heller?

men  ja det er dårligt at stille en seng uden madras 

Anmeld

22. juni 2011

MSM

mth1987 skriver:

Hvis ikk der var plads i "voksen" sengen og ikk ville ha mit barn lå på en træplade havde jeg nok valgt at en af os sku sove på gulvet og den anden med barn i sengen. Og indtil man selv kom i seng så evt stable dyner og hvad der eller er blødt rundt om sengen så hvis hun faldt ud ville hun lande blødt

Problemet ligger i at hun kravler rundt i sengen og er nødt til at ligge i en seng med høje sider. Dyner er der jo ikke så noget af så vi forsøgte at gøre det bedste vi kunne med tæppe og håndklæder for at gøre sengen så "blød" som mulig.

Anmeld

22. juni 2011

Novbaby

majbritm skriver:

altså, hvor uroligt kan et barn på 1 år være??
Jeg har selv en datter på 8 mdr og ja hun er vild, men da ikke så vild at jeg ikke kan styre hende..

Anmeld

22. juni 2011

GitteC78

Nu har jeg selv arbejdet indenfor rejsebranchen og ved at Bravo Tours plejer at have en god service. Så synes det lyder meget underligt at I ikke fik den service I skulle have. Havde I fat i guiden eller var det kun hotel personale? Politikken er desværre at hvis man ikke er tilfreds med hotellet og ønsker et andet hotel, så skal man betale mere. 

Jeg tænker bare på, at hvis I ikke fik nogen hjælp, kunne man jo have købt nogle billige dyner og krævet at få refunderet pengene fra guiden og finde en løsning på problemet. Jeg købte en gang nogle puder, da hotellets puder var dårlige.

Men man skal huske på, at når man tager ud at rejse, så SKAL man IKKE forlange at dyner, pude og seng er samme standard som herhjemme.

Anmeld

22. juni 2011

MSM

Novbaby skriver:

altså, hvor uroligt kan et barn på 1 år være??
Jeg har selv en datter på 8 mdr og ja hun er vild, men da ikke så vild at jeg ikke kan styre hende..

Nej, vi kan også sagtens styre hende hvis vi selv skulle være vågne. Men vi ville også gerne sove lidt..

Anmeld

22. juni 2011

MSM

GitteC78 skriver:

Nu har jeg selv arbejdet indenfor rejsebranchen og ved at Bravo Tours plejer at have en god service. Så synes det lyder meget underligt at I ikke fik den service I skulle have. Havde I fat i guiden eller var det kun hotel personale? Politikken er desværre at hvis man ikke er tilfreds med hotellet og ønsker et andet hotel, så skal man betale mere. 

Jeg tænker bare på, at hvis I ikke fik nogen hjælp, kunne man jo have købt nogle billige dyner og krævet at få refunderet pengene fra guiden og finde en løsning på problemet. Jeg købte en gang nogle puder, da hotellets puder var dårlige.

Men man skal huske på, at når man tager ud at rejse, så SKAL man IKKE forlange at dyner, pude og seng er samme standard som herhjemme.

Nej, men jeg forlanger alligevel at der er en madras i sengen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.