Aldrig mere bravo tours!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.016 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

MSM

Er der virkelig for meget at forlange en madras i sengen til vores datter på knap 1 år???????????????? Hun sov på en træplade i 2 nætter!! Øv hvor gør det ondt at man ikke kan tilbyde noget bedre for ens guldklump

Og så på et hotel som de selv anbefaler til børnefamilier!!!!

SØRGELIGT!!

Skulle lige af med mine frustrationer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

musse1

majbritm skriver:

Er der virkelig for meget at forlange en madras i sengen til vores datter på knap 1 år???????????????? Hun sov på en træplade i 2 nætter!! Øv hvor gør det ondt at man ikke kan tilbyde noget bedre for ens guldklump

Og så på et hotel som de selv anbefaler til børnefamilier!!!!

SØRGELIGT!!

Skulle lige af med mine frustrationer..

det lyder da også ekstrem dårligt

Anmeld

22. juni 2011

december-babyen

Kunne i ikke lægge dyner og puder ned i den eller snakke med personalet på hotellet så de kunne supplere op med disse således at hun ikke skulle lide nød??

Anmeld

22. juni 2011

Mutti2B

Hold da op, hvor er det ringe service

Men forstår da virkelig ikke at I lod jeres datter sove der og ikke tog hende over i jeres seng

Anmeld

22. juni 2011

mortilfreja

Det er virkelig dårlig service. Håber i har klaget og fået refunderet nogle af jeres penge.. Jeg havde nu valgt at tage bebs op i vores seng og sove frem for en hård træbund :-)

Anmeld

22. juni 2011

MSM

december-babyen skriver:

Kunne i ikke lægge dyner og puder ned i den eller snakke med personalet på hotellet så de kunne supplere op med disse således at hun ikke skulle lide nød??

Det eneste vi kunne få var et tæppe. Vi klagede MANGE gange!! Vi lagde de håndklæder vi havde i sengen, men det hjalp desværre ikke meget.

Anmeld

22. juni 2011

MSM

Mutti2B skriver:

Men forstår da virkelig ikke at I lod jeres datter sove der og ikke tog hende over i jeres seng

Hvis hun kunne sove i vores seng havde vi helt sikkert også gjort det!! Men hun kravler rundt, så hvis hun kom op i vores seng ville hun ikke ligge der særlig længe. Og så ville vi ikke selv få sovet.. Men tro mig, tanken havde været der..

Anmeld

22. juni 2011

MSM

mortilfreja skriver:

Det er virkelig dårlig service. Håber i har klaget og fået refunderet nogle af jeres penge.. Jeg havde nu valgt at tage bebs op i vores seng og sove frem for en hård træbund :-)

Vi har gjort alt hvad der står i vores magt for at få nogle penge refunderet, da de også krævede 1200 kr. da vi ville flytte hotel fordi vi ikke var tilfredse. Men de synes bare vi dramatiserede det hele ved at skifte hotel. Men hvad skal man gøre når man ikke kan få en madras og ikke vil accpetere det. Så det er åbenbart os der er for

krævende

Anmeld

22. juni 2011

Aves.

Mutti2B skriver:

Lige min tanke...

Anmeld

22. juni 2011

MSM

Eva. skriver:

Lige min tanke...

Hvordan tænker i at vi skulle kunne lukke hende inde så hun ikke kunne falde ud?? For vi kunne desværre ikke finde løsningen på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.