Gravid eller ej????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2008

Bastian

Åhh jeg krydser kan du tro. Er det på 14. dagen at der blev taget blodprøve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2008

lene1985

nej på 15 dagen heheh kunne ikke igår...

Anmeld

5. december 2008

Pia

Hej søde Lene

Håber virkelig den er der, men vil nu lige komme med lidt egen erfaring.
Chancen for at det er en graviditet der bliver til noget, når hcg er så lav lige nu, er desværre ikke så god.
Kan ikke hukse de præcise tal. Men de fleste graviditeter der starter med hcg på under 100 går til inden for de første 8 uger eller er uden for livmoderen.
Og da du har blødt allerede, ja så syntes jeg ike det tyder for godt.

Da jeg blev gravid i maj var mit hcg på 74.. den gang bildte de mig ind at det var fint.
Men da jeg var til scanning i uge 8 og de kunne se den lille var gået til, ja så var det først der de fortale at med hcg på under 100, så er der sjældent store chancer for at det bliver til en graviditet..

Jeg fik endda taget 2 eksrta blodprøver, men de fordoblede sig ikke som de skulle..
Den gang sagde lægen at bare de næsten var fordobltet, så var det fint nok.
Men senere blev vi meget klogere..

Tjek evt www.lfub.dk siden ud.

Vil så nødig tage modet fra dig.
Men fuck hvor var det hårdt først og få sandheden afvide omkring hcg da jeg var 8 uger henne.
Blev noget gal på lægen over at han ikke havde sagt tingene som de var fra starten af..

Men jeg krydser alt for jer og håber på det bedste..

Knus fra Pia.

Anmeld

5. december 2008

lene1985

Håber jeg er... Men er ikke for spændt synes ikke rigtig hvad jeg skal føle... Men det kommer jo nok på fredag når vi får det afvide...

Anmeld

8. december 2008

Mathilde

Hej Lene

Åh hvor er det spændende! Jeg håber virkelig den er der...
Er der sket noget nyt?

Knus Mathilde

Anmeld

8. december 2008

lene1985

hej mathilde.
Nej der er ikke sket noget nyt tager en ny test imorgen. men skal også stadig på hospitalet på fredag og have en ny blodprøve

Anmeld

8. december 2008

A.

lene1985 skriver:

hej mathilde.
Nej der er ikke sket noget nyt tager en ny test imorgen. men skal også stadig på hospitalet på fredag og have en ny blodprøve

jeg alt..men den er hjemme

Anmeld

9. december 2008

lene1985

den er tydligere i dag fend den sidste. har lagt billeder ind

Anmeld

9. december 2008

monstar99

Da jeg tog testen et ar dage efter udbleven mens var de også svær postive lægen sagde at det var lige meget at den kunne ikke vise falsk negativ, men at man jo kunne tabe uden at vide det hvis man pludselig ikke var postiv mere.

Jeg ønsker dig alt held og lykke.

Anmeld

12. december 2008

lene1985

Hej alle søde mennesker. Jeg var gravid men da tallet ikke var højt nok var der kun 50% chance for at den var der. Men den gik desværre den gale vej. Er ikke gravid og skal have en ny blodprøve på fredag for at se om tallet er under de 3 så vi kan starte en ny behandling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.