Gravid eller ej????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.669 visninger
21 svar
0 synes godt om
5. december 2008

lene1985

hej alle sammen måske noget nyt fra mig. var inde på hospoitalet idag for at få taget en blodprøve og skulle ringe senere om dagen da jeg ringede sagde hun at jeg måske var gravid men hun kunne ikke sige det med sikkerhed da tallet var 53 og det skal jo helst var over 100. Men jeg gik op og købte en test og den er svag men tydligere end de andre gange jeg har været til behandling. Men når testen viser positiv kan den så godt gå hen og blive negativ???? ligger et billed ind af testen ved ikke om man kan se det så godt kan ikke rigtig få taget ordenlige billeder.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2008

Mikkelmusen

Altså jeg ville mene at du er gravid, men hvor langt over tid er du?

Anmeld

5. december 2008

lene1985

er under behandling på hospitalet fik lagt æg op den 19 november. men i søndags fik jeg mit mens men hun sagde at det måske ikke har nogle betydninger.

Anmeld

5. december 2008

Diana...

min var lige så utydelig og jeg er gravid så jeg vil os mene at du er gravid. Men der er nogen af de billige tester der godt kan vise forkert, nu ved jeg selvfølgelig ikke lige hvad der er for en test du har købt, men jeg ville sige at nå den vise svagt streg 2 + at de tror det på din blodprøve så ville jeg mene at den er hjemme

finger for dig

Hilsen Diana 31+5

Anmeld

5. december 2008

Mikkelmusen

Tja, jeg har ikke forstand på alt det med at få lagt æg op, så jeg tror ikke jeg tør gætte på om den er hjemme eller ej. Sorry...

Men jeg håber du er gravid

Anmeld

5. december 2008

charlottekri

min var lige så utydelig som din selvom jeg ventede det jeg skulle og jeg har en dejlig datter på snart 11 måneder
også fingre for dig / jer

Anmeld

5. december 2008

twinboys

1. gang var mit tal heller ikke særligt højt og jeg fik at vide hvis det ikke var meget højere næste gang var jeg gravid uden for livmoderen, så hun sagde det var bedst at jeg havde et meget mindre tal 1 uge efter og det havde jeg ellers havde jeg været gravid uden for livmoderen...

Og testen viste også svagt at jeg var gravid...

Men det blev ikke denne gang, men kort tid efter blev jeg gravid med mine skønne drenge Oliver & Alexander

Men for dig

Majbritt

Anmeld

5. december 2008

lene1985

oki vi håber også virkelig meget...

Anmeld

5. december 2008

twinboys

lene1985 skriver:

oki vi håber også virkelig meget...

Kan jeg godt forstå...

Majbritt

Anmeld

5. december 2008

lene1985

Mange tak for jeres mening. Håber også den er der det ville være den perfekte jule gave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.