menuen i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

HeidiØ

patella skriver:

Tænkte det jo nok - ja det lyder vildt lækkert og let... Det må vi ha meget snart Har dog tænkt mig at koge et par kyllinge fileter i stedet og så rive dem fra hinanden med en gaffel - tror det gir samme effekt

Ja, jeg plejer at købe de der kyllinge inderfilet og så skære dem yderligere ud og koge det Det virker ligeså fint  - det er altså også lidt nemmere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

muzen

det er sommer og sol også skal der grilles. i dag skal der grilles laks. igår var det hakkebøf.

ellers skal vi have nye kartofler fra eget arvl og lidt grønt hvad jeg ikke har bestemt mig for endnu hvad skal være:-)

Anmeld

12. juli 2011

Sabina

Lasagne. Også lige for at forkæle manden laver jeg en skøn sommer-dessert . som består af .

Jordbær, vindruer og blåbær , med bund af makroner og vanilie-creme udover  Uhhm mums

Anmeld

12. juli 2011

Sabina

Baby_girl2011 skriver:

Mig og prinsen skal ha kylling i cola servers med ris :-)

Kylling i cola ??  Har jeg aldrig hørt om før ..

Anmeld

12. juli 2011

Happiness

Vi skal bare have rester af pasta og kødsovs...

Men tror da vi på torsdag skal prøve den der kyllinge pastafad. Ser godt nok lækkert ud!

Anmeld

12. juli 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Her står den på hjemmelavet burgere med kartoffelbåde

Anmeld

12. juli 2011

henh01

Sabina skriver:

Kylling i cola ??  Har jeg aldrig hørt om før ..

det smager ret godt.. Kyllingen bliver hel fantastisk.. Man blander cola, tomat pure og hakkede tomater - hælder det ud over kyllingen i et fad og så i ovnen - efterfølgende spises colaen som sovs

Anmeld

12. juli 2011

henh01

I dag skal vi have, lad mig se - ingenting Vi er lige kommet hjem fra bonbon land hvor vi kom til at dreje forbi havnen efter en KÆMPE is... AD har det skidt nu.. Og er tilmed på kur.. øv.. Må op og træne i aften for bare at få lidt bedre samvittighed. haha

Anmeld

12. juli 2011

Sabina

henh01 skriver:

det smager ret godt.. Kyllingen bliver hel fantastisk.. Man blander cola, tomat pure og hakkede tomater - hælder det ud over kyllingen i et fad og så i ovnen - efterfølgende spises colaen som sovs

Det lyder nu meget spændene..
Det kunne være man skulle prøve det en dag

Anmeld

12. juli 2011

rsmor

Her står den på wraps med kyllingesalat og grønt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.