Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Vi skal ha pastafad med kylling: http://dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=30466 .. den ret går rent ind herhjemme - var dog misundelig da jeg læste en sku ha stegt flæsk med persillesovs.. Mmmh!
Vi skal ha pastafad med kylling: http://dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=30466 .. den ret går rent ind herhjemme - var dog misundelig da jeg læste en sku ha stegt flæsk med persillesovs.. Mmmh!
Hej. Faldt lidt over din opskrift her Men tænkte bare på om pastaen ikke skal koges inden det kommer i fadet??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mig og prinsen skal ha kylling i cola servers med ris :-)
Her blir det til lasagnette med ost (Mmm) salat og hvidløgsbrød til
Stegt flæsk med persillesovs, på opfordring fra kæresten. Så må man jo se om det kan blive et godt resultat.
Bryder mig ikke så meget om det, har fået det ALT for meget gennem min opvækst! Men man må jo gå på kompromis.
Thai green curry HVIS jeg kan få nosset mig sammen, ska nemlig kun lave det til mig selv i aften... ellers ender det nok med rugbrødsmadder
patella skriver: Hej. Faldt lidt over din opskrift her Men tænkte bare på om pastaen ikke skal koges inden det kommer i fadet??
Jo, det skal det .. det er altså også bare en rigtig lækker ret!! .. og heldigvis er frisk pasta jo ikke så lang tid om at koge!
Kylling og pasta salat
henh01 skriver: Hvad skal I have at spise i aften?
Hvad skal I have at spise i aften?
i aften skal vi have ovnbagte frikedeller, med løg,peber,ost og paprika indeni, dertil skal vi have nyopgravede kartofler og hele kogte majs.... ved ikke lige om vi skal have sovs endnu...
HeidiØ skriver: Jo, det skal det .. det er altså også bare en rigtig lækker ret!! .. og heldigvis er frisk pasta jo ikke så lang tid om at koge!
Tænkte det jo nok - ja det lyder vildt lækkert og let... Det må vi ha meget snart Har dog tænkt mig at koge et par kyllinge fileter i stedet og så rive dem fra hinanden med en gaffel - tror det gir samme effekt
Chicken curry
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128