skal vi ikke få gang i denne gruppe piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

fif

Sky skriver:

Sikke en god ide at få gang i gruppen - jeg har ikke kigget herind længe for der har ikke været så meget aktivitet siden vi alle har født sys jeg, men NU skal det være, og så vil jeg da også præsentere mig selv

Jeg hedder Louise, er 29, og sammen med min kæreste Kim har vi "lille" Victoria fra 4. November 2010 (75cm og 10 kg). Vi købte i starten af 2010 vores dejlige hus, og der bor vi så sammen med 1 stk. schæfferhund og 2 katte

Jeg er uddannet Cand.merc og arbejder som Sales Manager i et stort internationalt firma  - det indebærer en masse rejseaktivitet, men med en fantastisk kæreste er det ikke et problem! Vic hygger sig rigtig med sin far når jeg er væk 

I min fritid rider jeg - vi har 2 heste, og det er udelukkende dressur der har min interesse.

Jeg må indrømme at jeg desværre ret ofte tænker at der er lidt for meget tøse-fnidder-fnadder her på baby - jeg har måske bare ikke helt så mange teenageudfordringer som andre herinde - men jeg bliver dog ved at besøge siden, og glæder mig til at få mere gang i denne gruppe!

/Sky  

Hvor er hun bare sød, jeres pige!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

fif

isimaven skriver:

jamen det ville bare være fedt med nogen aktivitet her i gruppen og fedt at du vil være med

din datter ser dejlig ud på dit profilbillede men det må da være hårdt at hun ikke sover længere ad gangen, jeg kan huske hvor frustreret jeg var med min mellemste der sov 15-30 minutter ad gangen og jeg nåede aldrig noget imens men det skal dog siges at han kom efter det og da han var 1-2 år sov han op til 3 timer til middag (4 timer enkelte gange) så der var det jo en leg

Held og lykke med uddannelsen jeg også selv pædagog

Jaa, det har været hårdt sys jeg!! men nu ve vi at hun ikk har det bedste sovehjerte, så Vi tænker ikk så meget over det mere... Hun kan sagtens nuppe 1-1½time faktisk flere gange om ugen... Meen lige pt nægter hun at sove i sin seng af sig selv, og vil kun ha mig så det er rigtig hårdt!!! og er vågen flere gange om natten

Og jo tak, glæder mig osse lidt til at komme igang og alligevel ikk...

Anmeld

15. juli 2011

Fru.Mäes <3

ÅHH, så skidt da

HEEJ alle sammen..

Jeg hedder Rikke, jeg bor I Herning sammen med min Mand Anders på 32 år og vores lille Felix på 8 måneder..

Felix kom til verden ved planlagt kejsersnit 11/11-2010 kl. 9.46. Han vejede 2930 gram og målte 48 cm. BETTE MAND  Han vejer i dag 9,2 kg. og måler 72 cm. FATTER IKKE AT han allerede er så stor..

Nåhh, men når jeg ikke går hjemme på barsel sammen med Felix - så jobber jeg i Børnehaven Asylet her i Herning, som pædagogmedhjælper - har været dernede i 3½ år efterhånden.. Til januar skal jeg på TEKNISK SKOLE -  og igang med min uddannelse.. Jeg skal være tandklinik assistent..

Jeg er oprindelig fra Ikast, så er tit i Ikast - da jeg er MEGET tæt med min familie.. Og skal minimum se dem 2-4 gange i ugen

Hmm, tror det var lidt om mig - hvis der er mere I vil vide.. Så sender mig bare en beskd, jeg BIDER IKKE

Krams Felix´s Mor Rikke

P.s Billede 1 - er det første billede af Felix - som omverden så..

Billede 2 - det nyeste af ham

Anmeld

15. juli 2011

isimaven

fif skriver:

Hej! Det er da fedt at Victoria kan hygge med sin far!! Indtil videre er det kun mor her der duer hos Zoe og derfor gruer jeg ludt for hendes vuggestuestart om 4 1/2 uge, men håber at hun når at vokse lidt fra det!!Jeg er enig med dig I at der er lidt rigeligt med fnidder her på siden men springer bare over det mest hede diskussions/mudderkast tråde og synes alligevel her er hyggeligt at følge med hvor er det bare gode billeder af hende hun ligner en rigtig skrupsak!!!Kh Rakel

Anmeld

15. juli 2011

fif

FrøkenHedegaard skriver:

ÅHH, så skidt da

HEEJ alle sammen..

Jeg hedder Rikke, jeg bor I Herning sammen med min Mand Anders på 32 år og vores lille Felix på 8 måneder..

Felix kom til verden ved planlagt kejsersnit 11/11-2010 kl. 9.46. Han vejede 2930 gram og målte 48 cm. BETTE MAND  Han vejer i dag 9,2 kg. og måler 72 cm. FATTER IKKE AT han allerede er så stor..

Nåhh, men når jeg ikke går hjemme på barsel sammen med Felix - så jobber jeg i Børnehaven Asylet her i Herning, som pædagogmedhjælper - har været dernede i 3½ år efterhånden.. Til januar skal jeg på TEKNISK SKOLE -  og igang med min uddannelse.. Jeg skal være tandklinik assistent..

Jeg er oprindelig fra Ikast, så er tit i Ikast - da jeg er MEGET tæt med min familie.. Og skal minimum se dem 2-4 gange i ugen

Hmm, tror det var lidt om mig - hvis der er mere I vil vide.. Så sender mig bare en beskd, jeg BIDER IKKE

Krams Felix´s Mor Rikke

Hihi Rikke, han er bare sød!!!

Anmeld

15. juli 2011

isimaven

FrøkenHedegaard skriver:

ÅHH, så skidt da

HEEJ alle sammen..

Krams Felix´s Mor Rikke

Hej Rikke! Hvor er han bare sød jeres lille Felix vi er da godt nok nogle stykker der skal til at studere her efter barslen jeg venter dog stadig på mit endelige svar om jeg er optaget på studiet! Fedt at du også vil være med herinde jeg håber at vi får nogle gode snakke her. Kh Rakel

Anmeld

16. juli 2011

Sky

fif skriver:

Tak ...hun er en lille bandit!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.