skal vi ikke få gang i denne gruppe piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

fif

Sky skriver:

Sikke en god ide at få gang i gruppen - jeg har ikke kigget herind længe for der har ikke været så meget aktivitet siden vi alle har født sys jeg, men NU skal det være, og så vil jeg da også præsentere mig selv

Jeg hedder Louise, er 29, og sammen med min kæreste Kim har vi "lille" Victoria fra 4. November 2010 (75cm og 10 kg). Vi købte i starten af 2010 vores dejlige hus, og der bor vi så sammen med 1 stk. schæfferhund og 2 katte

Jeg er uddannet Cand.merc og arbejder som Sales Manager i et stort internationalt firma  - det indebærer en masse rejseaktivitet, men med en fantastisk kæreste er det ikke et problem! Vic hygger sig rigtig med sin far når jeg er væk 

I min fritid rider jeg - vi har 2 heste, og det er udelukkende dressur der har min interesse.

Jeg må indrømme at jeg desværre ret ofte tænker at der er lidt for meget tøse-fnidder-fnadder her på baby - jeg har måske bare ikke helt så mange teenageudfordringer som andre herinde - men jeg bliver dog ved at besøge siden, og glæder mig til at få mere gang i denne gruppe!

/Sky  

Hvor er hun bare sød, jeres pige!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

fif

isimaven skriver:

jamen det ville bare være fedt med nogen aktivitet her i gruppen og fedt at du vil være med

din datter ser dejlig ud på dit profilbillede men det må da være hårdt at hun ikke sover længere ad gangen, jeg kan huske hvor frustreret jeg var med min mellemste der sov 15-30 minutter ad gangen og jeg nåede aldrig noget imens men det skal dog siges at han kom efter det og da han var 1-2 år sov han op til 3 timer til middag (4 timer enkelte gange) så der var det jo en leg

Held og lykke med uddannelsen jeg også selv pædagog