skal vi ikke få gang i denne gruppe piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.237 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

isimaven

Jeg tænkte på om ikke vi skal lave en hvem er november 2010 mødrene runde

Jeg kan lægge ud!

Jeg hedder Rakel er 32 år mor til Silja (7 år), Julius (4 år) og Zoe fra november 2010 og gift med Ole som er børnenes far.

Jeg kommer fra Island men har boet i Danmark i 11 år. Vi bor på en nedlagt skole på Lolland sammen med min mands forældre (vi bor dog ikke i samme hus). Arbejder normalt som socialpædagog på en døgninstitution men er (som I nok kan gætte) pt. på barsel med lillepigen. Jeg nyder det i fulde drag at gå hjemme men er dog begyndt at glæde mig til at komme igang igen efter barslen. Jeg har besluttet mig for at springe ud i den dybe ende her til september og har søgt ind på en candidat uddannelse, jeg ved dog desværre ikke om jeg kommer ind før engang sidst i juli så jeg går og krydser fingre i øjeblikket.

Jeg har ikke været så aktiv på baby især får jeg ikke skrevet så mange indlæg for jeg synes at der er mange der døjer med alle mulige problemer der får luft for sine frustrationer herinde (hvilket er rigtig fint) og derfor synes jeg nogen gange at det der falder mig ind at oprette indlæg om ville virke overoptimistisk. Jeg er nemlig så heldig at være virkelig lykkelig i mit ægteskab, glad for mine børn og oplever meget medgang for det meste  

Kom friske og sig hej og lad os få gang i november 2010

Rakel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Helman

God Ide

Der er aldrig rigtig kommet gang i gruppen, men jeg er dog inde og tjekke jævnligt

Kort om mig!

Jeg bor på sjælland næsten i midten. Her bor jeg sammen med min kæreste gennem 8½ år (tja han har aldrig friet). Vi har to drenge Magnus og Julius begge fra november den ene dog i 2007 og den anden 2010. Jeg er 35 år og er pt. arbejdsløs, når jeg ikke er på barsel. Jeg savner overhovedet ikke at komme igang endnu, jeg nyder min barsel og min tid med min drenge Jeg håber og satser på at jeg kan strække en opstart til det nye år! Jeg er fagtræt og ved ikke rigtig om jeg skal skifte fag eller om denne barsel/ledigheds periode kan give ny energi

Jeg håber også at vi kan få lidt liv i vores gruppe

Også som svar til fif så vejer Julius 9,4 kg og er 73 cm (den 16. juni)

God midsommer og skt Hans i morgen

Anmeld

22. juni 2011

isimaven

Helman skriver:

God Ide

Der er aldrig rigtig kommet gang i gruppen, men jeg er dog inde og tjekke jævnligt

Kort om mig!

Jeg bor på sjælland næsten i midten. Her bor jeg sammen med min kæreste gennem 8½ år (tja han har aldrig friet). Vi har to drenge Magnus og Julius begge fra november den ene dog i 2007 og den anden 2010. Jeg er 35 år og er pt. arbejdsløs, når jeg ikke er på barsel. Jeg savner overhovedet ikke at komme igang endnu, jeg nyder min barsel og min tid med min drenge Jeg håber og satser på at jeg kan strække en opstart til det nye år! Jeg er fagtræt og ved ikke rigtig om jeg skal skifte fag eller om denne barsel/ledigheds periode kan give ny energi

Jeg håber også at vi kan få lidt liv i vores gruppe

Også som svar til fif så vejer Julius 9,4 kg og er 73 cm (den 16. juni)

God midsommer og skt Hans i morgen

Fedt du vil være med og god navnesmag hihi

Anmeld

23. juni 2011

Kaufie

God idé!

Jeg hedder Mette og bor i  Nørresundby(Aalborg) med min mand Claus og vores to børn - William på snart 4 og Naja fra 4/12-2010. Hun lod vente på sig, så derfor hørte jeg i lang tid til terminsgruppe Nov2010, håber det er ok med alle at jeg bliver hængende.....

Jeg er 34 og arbejder på Aalborg Universitet som studienævnssekretær. Min stilling er heldigvis kun på 30 timer, så jeg har den luksus, at jeg kan hente fhv tidligt når jeg skal starte på job igen 15.aug.

Vi har fået dagplejeplads til Naja, men står dog på venteliste til at komme ind i en integreret inst, hvor hendes storebror går i børnehave, og som ligger lige rundt om hjørnet fra hvor vi bor. 

Jeg er mest aktiv i mødregruppen fra juli 2007, som er en flok damer jeg har fulgt siden..... ja, en gang i 2007....ca......Men det kunne være rart også at kunne udveksle oplevelser og sparre lidt med andre, der har børn i samme aldersgruppe som Naja, så derfor er jeg med på at forsøge at puste liv i denne gruppe!

Mette

Anmeld

23. juni 2011

Clisolka

Hej til jer alle

Jeg er også frisk - lad os få lidt gang i den her gruppe!

Jeg hedder Karina, er 32 år og mor til Isabella på snart 8 mrd. Jeg bor sammen med Claus i en lejlighed i Holbæk på Sjælland - for ikke at glemme vores 2 hundamer af kærlige katte (der ikke bryder sig om babyer). 

Jeg arbejder som kontorassistent i en off. styrelse i København, så jeg har pænt lang vej frem og tilbage på arbejdet - med DSB  Pt. er jeg dog hjemme på barsel med Isabella som jeg nyder i fulde drag. Jeg starter op igen sidst i september. Det er ikke for at jeg glæder mig til den lange transport igen, men det er ikke lige for at jobs'ne hænger på træerne. Dog har jeg mulighed for at arbejde hjemme et vist antal dage om ugen 

Jeg nyder at sidde herinde og få tips og gode råd - og hjælp  Dog holder jeg mig langt væk fra de store debatter 

Jeg holder med november-gruppen, da jeg havde termin 2/11. Men skæbnen ville at jeg blev sat i gang 4 dage før termin, så Isabella er født den 30-10-10 - så håber det er okay jeg følger med i november-gruppen 

Anmeld

23. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

isimaven skriver:

Jeg tænkte på om ikke vi skal lave en hvem er november 2010 mødrene runde

Jeg kan lægge ud!

Jeg hedder Rakel er 32 år mor til Silja (7 år), Julius (4 år) og Zoe fra november 2010 og gift med Ole som er børnenes far.

Jeg kommer fra Island men har boet i Danmark i 11 år. Vi bor på en nedlagt skole på Lolland sammen med min mands forældre (vi bor dog ikke i samme hus). Arbejder normalt som socialpædagog på en døgninstitution men er (som I nok kan gætte) pt. på barsel med lillepigen. Jeg nyder det i fulde drag at gå hjemme men er dog begyndt at glæde mig til at komme igang igen efter barslen. Jeg har besluttet mig for at springe ud i den dybe ende her til september og har søgt ind på en candidat uddannelse, jeg ved dog desværre ikke om jeg kommer ind før engang sidst i juli så jeg går og krydser fingre i øjeblikket.

Jeg har ikke været så aktiv på baby især får jeg ikke skrevet så mange indlæg for jeg synes at der er mange der døjer med alle mulige problemer der får luft for sine frustrationer herinde (hvilket er rigtig fint) og derfor synes jeg nogen gange at det der falder mig ind at oprette indlæg om ville virke overoptimistisk. Jeg er nemlig så heldig at være virkelig lykkelig i mit ægteskab, glad for mine børn og oplever meget medgang for det meste  

Kom friske og sig hej og lad os få gang i november 2010

Rakel

Uh jeg vil også være med!!!

Jeg er 28 år, bor i helsingør med min mand og vores datter på 7 måneder.
Jeg er uddannet pædagog, skrev min BA med en lillepige på armen, så det var rigtig fedt... jeg kunne sgu godt!!.. men det var også hårdt, men jeg VILLE bare have min uddannelse færdig.

Så jeg skal på arbejde igen til oktober, hvor vides ikke, er spændt på at se om hvor jeg får arbejde henne, om jeg overhovedet kan være i mit fag.

Glæder mig til at høre om jer andre :-)

Anmeld

23. juni 2011

Helman

isimaven skriver:

Fedt du vil være med og god navnesmag hihi

Julius

Anmeld

1. juli 2011

fif

Heej de damer!!

Jeg så da lige at I havde skrevet på denne side, så tænkte jeg at det ville jeg da osse ..

Jeg er en ung mor på 22år, som bor sammen med min kæreste på 25 på Amager  sammen har Vi lille Caia fra 24 Nov 2010 , var sat til den 28 , men fødte lige de 4 dage før tid  deejligt!! Caia er en lille bandit, som ikk vil sove længere end små 45min af gangen, (men Vi har vænnet os til det efterhånden hihi) Ellers er hun en glad og livlig pige, som Vi holder utroligt meget af ...

Inden jeg fødte Caia gik jeg på VUC, hvor jeg tog en Hf-pædagog pakke for at ku komme ind på pædagog seminariet her til Sep, så det er min plan, at blive pædagog!! Min kæreste er uddannet maler, så det er rart hvis der skal ske lidt forandring herhjemme med maler penslen (selvom det nu ikk er så tit at han gider det)

Det var lidt fra mig af, I kan endelig spørge om noget hvis det lyster!!

Hilsen Fie...

Anmeld

13. juli 2011

Sky

Sikke en god ide at få gang i gruppen - jeg har ikke kigget herind længe for der har ikke været så meget aktivitet siden vi alle har født sys jeg, men NU skal det være, og så vil jeg da også præsentere mig selv

Jeg hedder Louise, er 29, og sammen med min kæreste Kim har vi "lille" Victoria fra 4. November 2010 (75cm og 10 kg). Vi købte i starten af 2010 vores dejlige hus, og der bor vi så sammen med 1 stk. schæfferhund og 2 katte

Jeg er uddannet Cand.merc og arbejder som Sales Manager i et stort internationalt firma  - det indebærer en masse rejseaktivitet, men med en fantastisk kæreste er det ikke et problem! Vic hygger sig rigtig med sin far når jeg er væk 

I min fritid rider jeg - vi har 2 heste, og det er udelukkende dressur der har min interesse.

Jeg må indrømme at jeg desværre ret ofte tænker at der er lidt for meget tøse-fnidder-fnadder her på baby - jeg har måske bare ikke helt så mange teenageudfordringer som andre herinde - men jeg bliver dog ved at besøge siden, og glæder mig til at få mere gang i denne gruppe!

/Sky  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juli 2011

isimaven

fif skriver:

Heej de damer!!

Jeg så da lige at I havde skrevet på denne side, så tænkte jeg at det ville jeg da osse ..

Jeg er en ung mor på 22år, som bor sammen med min kæreste på 25 på Amager  sammen har Vi lille Caia fra 24 Nov 2010 , var sat til den 28 , men fødte lige de 4 dage før tid  deejligt!! Caia er en lille bandit, som ikk vil sove længere end små 45min af gangen, (men Vi har vænnet os til det efterhånden hihi) Ellers er hun en glad og livlig pige, som Vi holder utroligt meget af ...

Inden jeg fødte Caia gik jeg på VUC, hvor jeg tog en Hf-pædagog pakke for at ku komme ind på pædagog seminariet her til Sep, så det er min plan, at blive pædagog!! Min kæreste er uddannet maler, så det er rart hvis der skal ske lidt forandring herhjemme med maler penslen (selvom det nu ikk er så tit at han gider det)

Det var lidt fra mig af, I kan endelig spørge om noget hvis det lyster!!

Hilsen Fie...

jamen det ville bare være fedt med nogen aktivitet her i gruppen og fedt at du vil være med

din datter ser dejlig ud på dit profilbillede men det må da være hårdt at hun ikke sover længere ad gangen, jeg kan huske hvor frustreret jeg var med min mellemste der sov 15-30 minutter ad gangen og jeg nåede aldrig noget imens men det skal dog siges at han kom efter det og da han var 1-2 år sov han op til 3 timer til middag (4 timer enkelte gange) så der var det jo en leg

Held og lykke med uddannelsen jeg også selv pædagog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.