Hvorfor spiser han så ofte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

L-Mortil3

BinaMor skriver:

bruger han sut?

hvor længe spiser han af gangen? blir han distraheret og rækker  opmærksomheden væk så han ikke spiser sig helt mæt?

prøver du at putte med ham (eller gå rundt med ham i kærlighedsnuseri) uden at amme? det kan man godt glemme nr man ammer så tit men nogle gange så er det fordi baby har brug for MOAR tid og bryst forbinder baby med Moartid

Han er et meget sensitivt barn, så han er faktisk 8/10 dele af tiden, på arm, eller putter på brystkassen hvor der er trygt Han bruger heldigvis sut... men kun når han er i "godt" humør... Har helt opgivet at putte i barnevogn osv. sover kun ved eller med sin mor... Det er da også hyggeligt... meeen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

BinaMor

Line&Liam&Milan skriver:

Han er et meget sensitivt barn, så han er faktisk 8/10 dele af tiden, på arm, eller putter på brystkassen hvor der er trygt Han bruger heldigvis sut... men kun når han er i "godt" humør... Har helt opgivet at putte i barnevogn osv. sover kun ved eller med sin mor... Det er da også hyggeligt... meeen...

åårhh ja så er det bare at overleve babytiden. tror ik der er mere du kan  gøre

Anmeld

22. juni 2011

Mettemus

Line&Liam&Milan skriver:

Han har nogle gode kinder, og virker egentlig til at tage godt på, da han er nummer 2 har vi sjældent SP besøg, så hun kommer først sidst i denne måned for 2. gang - Jeg har ikke fornemmelsen af at det er nødvendigt med fastere føde endnu, han viser i hvertfald sleeet ikke interesse for andet end babs...

Puha, det er bare strenge, og når amningen jo ellers fungerer, så vil jeg helst ikke over på flaske (det er jo så heller ikke sikkert det virker...) ... Sikke noget bøvl...

Puha, hvor kan jeg godt forstå dig. Vi havde et appetitspring omkring 4 mdr der var som du  beskriver, og det varede endda kun fire dage, men jeg synes sgu det var hårdt nok!

Nej det er slet ikke sikkert at flasken er bedre. Måske er han "bare" en sulten lillre dreng, som lægger hårdt pres på mejeriet og nattesøvnen.

Hvor ligner han i øvrigt sin storebror rigtig meget på det billede og så det billede der er på minitickeren

Anmeld

22. juni 2011

L-Mortil3

Mettemus skriver:

Puha, hvor kan jeg godt forstå dig. Vi havde et appetitspring omkring 4 mdr der var som du  beskriver, og det varede endda kun fire dage, men jeg synes sgu det var hårdt nok!

Nej det er slet ikke sikkert at flasken er bedre. Måske er han "bare" en sulten lillre dreng, som lægger hårdt pres på mejeriet og nattesøvnen.

Hvor ligner han i øvrigt sin storebror rigtig meget på det billede og så det billede der er på minitickeren

Ja de 2 kan ikke lyve sig fra hinanden

Anmeld

22. juni 2011

Hulubulu86

Jeg ved ikke lige hvad man kan gøre, men der er bare nogen børn der er sådan.

Min mor siger at jeg stortset aldrig gav slip på hendes bryster i den periode jeg blev ammet, har angiveligt kravlet op under hendes bluse mens hun cyklede hjem med mig, for så at ''kravle'' mod brystet.

Men han ser sund og dejlig ud din lille

Anmeld

22. juni 2011

Sabina92

Line&Liam&Milan skriver:

Åh hyl, ak og ve

Nu har jeg virklig holdt mig i skindet efter jeg fik at vide at ammebørn ofte spiser og spiser og spiser som det passer dem indtil de er ca. 2 mdr så skulle der gerne være være lidt mere styr på det (ca. hver 3. time) ...

Nu er Milan altså 3½ mdr, og spiser stadig super sporadisk, jeg har forsøgt at implementere spisetider, men hvis barnet er sulten, er han jo sulten... Han svinger mellem at spise hver 1½ - 2 time, DØGNET RUNDT, altså også om natten...

Jeg må indrømme jeg er ved at gå ud af mit gode skind, det er umuligt at opretholde et godt humør, når man er i konstant søvnunderskud, og jeg føler ikke jeg kan tage nogen steder, fordi han er sulten igen og igen...

Jeg har følelsen af jeg har masser af mælk, og kan også malke rigtig meget ud, så det tror jeg ikke er problemet...

Hvad gør jeg??

Sådan er min også lige nu, han er også 3½ mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.