nu kender i jo alle sammen historien om amtet og mine børn, så derfor vil jeg ikke rippe for meget op i det, men lige fortælle jer hvad der skete i dag!
kasper lånte min computer, for lige at gå ind på hans facebook, hvorefter han tager med bussen op til hans kærste, jeg kommer så til computeren lidt senere, og tror det er mit facebook som er åben, og kan se jeg har modtaget en besked i min indbakke, jeg åbner den så, og det viser sig at være fra Kent, idioten der mener han kan være far når det passer ham, i mailen som så er til kasper jo, står der at han savner kasper, og en oplysning med hans nye nummer, desuden står der, at grunden til han ikke mødte op på amtet, var at han havde fået brevet dagen efter mødet var...hallo, jeg modtog lige som brevet en månede før det møde!
nå jeg tænkte så det knagede, men valgte at ringe til kasper og informere ham om den her mail, han nærmer sig jo snart voksenalderen, og jeg roder i hans mail, så det var lidt unfair.
men jeg ringer ham op, fortæller ham om mailen, og læser den for ham...og kort og kynisk siger hvalpen: du kan lige svare ham fra mig, skrivat jeg ikke vil ringe til ham, og skriv at han alligevel tager røven på os, så han skal ikke kontakte mig mere!
DAHM! Kasper løber man altså ikke rundt om hjørnerne med...åbenbart!
han afslutter med at sige, og kontakter han mig igen, så blokere jeg bare idioten!
nå så tænkte jeg at idioten med garanti også havde forsøgt sig med christian, så jeg loggede ind på hans facebook, jeg har selvfølgelig hans kode...han er jo ikke så gammel endnu.
jo jo der lå skam en venneanmodning, og jeg ignorerede den, og blokerede ham, kaldte på christian, og gav ham historien om at han havde skrevet til kasper, og at han havde anmodet om venskab ved christian.
jeg forklarede christian at jeg havde valgt at gøre det for ham, fordi det godt kan være en svær beslutning selv at tage, og at man kunne havde dårlig samvittighed over at skulle sige nej til en som anmodede om venskab.
Christian kiggede så på mig, og sagde, hallo jeg er altså 12, men det er fint du ordnede det, for så er jeg fri for selv at gøre det!
hmmm....jeg er helt paf, nu er mine drenge godt nok ved at være store, jeg har så sagt til christian at han jo bare kan fjerne blokeringen hvis han virkelig gerne vil snakke med ham, men det vil han sgu ikke...så jeg må nok sige at nu kommer betalingen for alle de hårde år de har haft!
skulle bare lige øffe om mine pludselige store drenge!
Anmeld