Glæder mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Så vil jeg fejres med flag og kage...!  

Jaaa! Endnu en anledning til kage!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Lilje82

Carina87 skriver:

...over at Sp'en lige har sagt, at Johannes har taget 700kg på på 14 dage! Så virkede kuren! Dejligt! Og altid skønt at have hende på besøg, for hvor ka hun dog bare rose ham helt vildt så jeg af stolthed letter!

Jeg har gået og haft lidt halv-dårlig samvittighed over, HVOR meget han ligger på legetæppet alene. Men det vendte hun så også lige til ros. Jeg fik ros for at lade ham gøre det og han fik ros for at være så nysgerrig, tålmodig og utrolig dygtig motorisk! Jeg skulle bare klappe mig selv og ham på skulderen for hvor godt det hele er! 

OGSÅ GLÆDER JEG MIG TIL LØRDAG! for der tar eleverne hjem! HJEM HJEM HJEM!! Så er der lige ro på inden konfirmandkursus starter søndag og 14 dage frem, men det er knap så mange og de har ikke adgang til alle maskinerne! Derefter er der FERIE FERIE FERIE!! 

Behøver jeg sige, hvordan jeg ar det med at klods op af barnevognen ligenu står vinduerspudsene, larmende tøselanker som vælger at smække hvert eneste vindue i efter rengøring. OG at de har et stort overforbrug af vinduesrens?? Men jeg holder mig i skindet og tænker " De er søde nok! Hvor blir vinduerne fine! De tar hjem på LØRDAG!"

Ved ike hvad jeg ville med det her indlæg... Det var bare de to ting der fyldte mit hovede lige nu...

FEDT NOK Så er ens dag bare reddet altså - øøøøh ja osse selvom den jo er ved at være slut nu

Anmeld

22. juni 2011

Maja88

hvad var kuren??? Aprilla tager nemlig ikke på som hun skal

Anmeld

23. juni 2011

CA

Maja88 skriver:

hvad var kuren??? Aprilla tager nemlig ikke på som hun skal

"Kuren" er at han får grød til middag og mos til aften, og tre flasker udover amningen i løbet af dagen. Det har han gjort i en måned nu - og det virker!!

Anmeld

23. juni 2011

Maja88

Carina87 skriver:

"Kuren" er at han får grød til middag og mos til aften, og tre flasker udover amningen i løbet af dagen. Det har han gjort i en måned nu - og det virker!!

og hvor gammel er han

Anmeld

23. juni 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

og hvor gammel er han

Svarer lige for Carina - han er født 22. januar så 5 mdr og 1 dag

Anmeld

23. juni 2011

Marco2

23. juni 2011

CA

AnneBJ skriver:

Svarer lige for Carina - han er født 22. januar så 5 mdr og 1 dag

Tak

Anmeld

23. juni 2011

CA

Maja88 skriver:

og hvor gammel er han

Ja, nu svarede anne jo Hvor gammel er Aprilla? Har du snakket med din SP?

Anmeld

24. juni 2011

Maja88

Carina87 skriver:

Ja, nu svarede anne jo Hvor gammel er Aprilla? Har du snakket med din SP?

hun er fra 3 marts så ikke engang 4 måneder...

jamen hun kommer igen på tirsdag- men lige nu holder vi bare øje med vægten og den må så ikke falde yderligere... vi har indført en ekstra gang amning og var egentlig begyndt at suplere med flaske, men det er vi gået væk fra igen,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.