Glæder mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

CA

...over at Sp'en lige har sagt, at Johannes har taget 700kg på på 14 dage! Så virkede kuren! Dejligt! Og altid skønt at have hende på besøg, for hvor ka hun dog bare rose ham helt vildt så jeg af stolthed letter!

Jeg har gået og haft lidt halv-dårlig samvittighed over, HVOR meget han ligger på legetæppet alene. Men det vendte hun så også lige til ros. Jeg fik ros for at lade ham gøre det og han fik ros for at være så nysgerrig, tålmodig og utrolig dygtig motorisk! Jeg skulle bare klappe mig selv og ham på skulderen for hvor godt det hele er! 

OGSÅ GLÆDER JEG MIG TIL LØRDAG! for der tar eleverne hjem! HJEM HJEM HJEM!! Så er der lige ro på inden konfirmandkursus starter søndag og 14 dage frem, men det er knap så mange og de har ikke adgang til alle maskinerne! Derefter er der FERIE FERIE FERIE!! 

Behøver jeg sige, hvordan jeg ar det med at klods op af barnevognen ligenu står vinduerspudsene, larmende tøselanker som vælger at smække hvert eneste vindue i efter rengøring. OG at de har et stort overforbrug af vinduesrens?? Men jeg holder mig i skindet og tænker " De er søde nok! Hvor blir vinduerne fine! De tar hjem på LØRDAG!"

Ved ike hvad jeg ville med det her indlæg... Det var bare de to ting der fyldte mit hovede lige nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

AnneBJ

Hvor er det dejligt Carina! Jeg har også lidt dårlig samvittighed af og til, når Felix bare ligger... Han ligger bare og glor op i loftet og dimser med sine hænder og jeg bliver helt skidt indeni.. Tænk hvis han tror jeg har forladt ham? Så ligger han der, lille bitte pus, og kunne i prinippet ligeså godt være helt alene i hele verdenen, for han aner ikke hvor jeg er...!

Min SP er så ikke så god til at vende det til ros... "det er fint, så længe han ikke græder!"..... 

Hvor kan jeg godt forstå du glæder dig til de tager hjem! Det må være jævnt belastende! Hvornår skal I flytte?

Anmeld

22. juni 2011

CA

AnneBJ skriver:

Hvor er det dejligt Carina! Jeg har også lidt dårlig samvittighed af og til, når Felix bare ligger... Han ligger bare og glor op i loftet og dimser med sine hænder og jeg bliver helt skidt indeni.. Tænk hvis han tror jeg har forladt ham? Så ligger han der, lille bitte pus, og kunne i prinippet ligeså godt være helt alene i hele verdenen, for han aner ikke hvor jeg er...!

Min SP er så ikke så god til at vende det til ros... "det er fint, så længe han ikke græder!"..... 

Hvor kan jeg godt forstå du glæder dig til de tager hjem! Det må være jævnt belastende! Hvornår skal I flytte?

Dimser? Betyder det undersøger? 

Hun sagde, at det var godt for dem at lade dem ligge og lære en masse selv og få lidt ro fra de voksne. Så længe han ikke ligger passivt med armene ud til siden og slet ikke fokuserer på noget og vi tar ham op når han keder sig eller blir ked af det, så er det SUPER godt! 

note: er det ikke først ved tigerspringet i uge 26 de finder ud af at vi kan finde på at gå?

Vi flytter d. 1. august. Min bror skal giftes 30. juli(jeg skal lave bryllupskagen), vi flytter d. 1. og mine forældre har sølvbryllup d. 2. med morgensang, åbenthus(jeg skal lave noget af maden) og hele gøjemøjet OG så smutter vi til norge d. 3. og 10 dage frem! WOW der blir run på!! Håber Johannes klarer den!

Anmeld

22. juni 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Hun sagde, at det var godt for dem at lade dem ligge og lære en masse selv og få lidt ro fra de voksne. Så længe han ikke ligger passivt med armene ud til siden og slet ikke fokuserer på noget og vi tar ham op når han keder sig eller blir ked af det, så er det SUPER godt! 

note: er det ikke først ved tigerspringet i uge 26 de finder ud af at vi kan finde på at gå?

Vi flytter d. 1. august. Min bror skal giftes 30. juli(jeg skal lave bryllupskagen), vi flytter d. 1. og mine forældre har sølvbryllup d. 2. med morgensang, åbenthus(jeg skal lave noget af maden) og hele gøjemøjet OG så smutter vi til norge d. 3. og 10 dage frem! WOW der blir run på!! Håber Johannes klarer den!

Haha, sorry, det er min ammehjerner der har gang i egne udtryk... Men ja, når man dimser, så ligger man bare og bevæger armene (og andet evt.) lidt tilfældigt...

Jeg har ikke læst frem om tigerspringene - læser når vi står i det! Jeg er helt sikker på du har ret, jeg bliver bare nogle gange lidt "overbeskyttende"...

Det er da rigtigt, kan godt huske du har fortalt om den der marathonuge... Sheize mand! Vi overtager hus d. 1., holder dåb d. 3. (skal al mad selv!) og rykker alt inventar i huset d. 9. - for den 5. skal jeg til Århus!!

Anmeld

22. juni 2011

CA

AnneBJ skriver:

Haha, sorry, det er min ammehjerner der har gang i egne udtryk... Men ja, når man dimser, så ligger man bare og bevæger armene (og andet evt.) lidt tilfældigt...

Jeg har ikke læst frem om tigerspringene - læser når vi står i det! Jeg er helt sikker på du har ret, jeg bliver bare nogle gange lidt "overbeskyttende"...

Det er da rigtigt, kan godt huske du har fortalt om den der marathonuge... Sheize mand! Vi overtager hus d. 1., holder dåb d. 3. (skal al mad selv!) og rykker alt inventar i huset d. 9. - for den 5. skal jeg til Århus!!

He he min ammehjerne gør det samme. Hvilket gør det lidt svært at kommunikere med andre mennesker

I får da også lige run på i en periode der!! Men vi skal nok klare den os to Det er da bare rigtig meget liige om lidt i flytter. Det gik da stærkt, hva?!

Overbeskyttende blir vi vist alle... Er det ikke sådan noget mødre skal kæmpe med hele livet? ...Men Martin er nu egentlig mindst lige så slem som mig

Anmeld

22. juni 2011

piadas

Carina87 skriver:

Jamen hvad så med et baby.dk-møde d. 31. juli???

Neeej! Det kan godt ske, du måske skal noget andet den dag!

Super duper, at han er begyndt at tage det på, han skal! 

Gad vide hvem der glæder sig mest til lørdag? Eleverne, der får sommerferie - eller dig der får fred?!

Anmeld

22. juni 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Så vil jeg fejres med flag og kage...!  

Anmeld

22. juni 2011

CA

piadas skriver:

Neeej! Det kan godt ske, du måske skal noget andet den dag!

Super duper, at han er begyndt at tage det på, han skal! 

Gad vide hvem der glæder sig mest til lørdag? Eleverne, der får sommerferie - eller dig der får fred?!

Det kan ve lige klemmes ind? 

Jeg tror det er mig. Eleverne får store-tudedag, fordi de jo bare kommer til at savne hinanden helt vildt!

Anmeld

22. juni 2011

CA

AnneBJ skriver:

Så vil jeg fejres med flag og kage...!  

Kage? Hvem sagde kage? OKAY!

Anmeld

22. juni 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Kage? Hvem sagde kage? OKAY!

Hihi - men så må vi holde møde her hos mig, så skal jeg nok bare til Jer! Elsker fødselsdagsgæster!! (og faktisk gæster i al almindelighed) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.