...over at Sp'en lige har sagt, at Johannes har taget 700kg på på 14 dage! Så virkede kuren! Dejligt! Og altid skønt at have hende på besøg, for hvor ka hun dog bare rose ham helt vildt så jeg af stolthed letter!
Jeg har gået og haft lidt halv-dårlig samvittighed over, HVOR meget han ligger på legetæppet alene. Men det vendte hun så også lige til ros. Jeg fik ros for at lade ham gøre det og han fik ros for at være så nysgerrig, tålmodig og utrolig dygtig motorisk! Jeg skulle bare klappe mig selv og ham på skulderen for hvor godt det hele er!
OGSÅ GLÆDER JEG MIG TIL LØRDAG! for der tar eleverne hjem! HJEM HJEM HJEM!! Så er der lige ro på inden konfirmandkursus starter søndag og 14 dage frem, men det er knap så mange og de har ikke adgang til alle maskinerne! Derefter er der FERIE FERIE FERIE!!
Behøver jeg sige, hvordan jeg ar det med at klods op af barnevognen ligenu står vinduerspudsene, larmende tøselanker som vælger at smække hvert eneste vindue i efter rengøring. OG at de har et stort overforbrug af vinduesrens?? Men jeg holder mig i skindet og tænker " De er søde nok! Hvor blir vinduerne fine! De tar hjem på LØRDAG!"
Ved ike hvad jeg ville med det her indlæg... Det var bare de to ting der fyldte mit hovede lige nu...
Anmeld