Kæmpe pige babypakke 50 - mest 56 + 62

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. juni 2011

twiggi

Frk.S skriver:

Du kan evt. sende det "uden omdeling"  - det er lidt billigere, og jeg kan jo alligevel risikere at skulle på posthuset efter det, hvis jeg ikke er hjemme når posten kommer.

vi kan godt dele portoen, hvodan sender jeg det 'uden om deling'?

skal jeg bare sige det når jeg skal ned med det og få det sendt?
plejer bare at sende det som pakke.

og det er uden pletter osv, det er i rigtig god stand, det er kun brugt få gange eller slet ikke.

Har netop smidt det hele i vaskemaskinen, og det er selvfølgelig vasket med Nautral, så behøver du ikke tænke på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Frk.S

NinaSophia skriver:

vi kan godt dele portoen, hvodan sender jeg det 'uden om deling'?

skal jeg bare sige det når jeg skal ned med det og få det sendt?
plejer bare at sende det som pakke.

og det er uden pletter osv, det er i rigtig god stand, det er kun brugt få gange eller slet ikke.

Har netop smidt det hele i vaskemaskinen, og det er selvfølgelig vasket med Nautral, så behøver du ikke tænke på det.

Ok, det lyder super.

Ja du skal bare sige det på posthuset, og så skal der udfyldes hvilket posthus den skal leveres på.

Jeg ved bare det er lidt billigere - men hvor meget man sparer ved jeg ikke helt - det kommer nok an på hvad pakken vejer.

Anmeld

24. juni 2011

twiggi

Frk.S skriver:

Ok, det lyder super.

Ja du skal bare sige det på posthuset, og så skal der udfyldes hvilket posthus den skal leveres på.

Jeg ved bare det er lidt billigere - men hvor meget man sparer ved jeg ikke helt - det kommer nok an på hvad pakken vejer.

altså der er hammer meget tøj, har lagt mere til her til formiddag da jeg igen igen sorterede i min datters, så der er nok omkring 12 kg.

Anmeld

24. juni 2011

Frk.S

NinaSophia skriver:

altså der er hammer meget tøj, har lagt mere til her til formiddag da jeg igen igen sorterede i min datters, så der er nok omkring 12 kg.

Ok - det ser ud til at der kun er 15 kr. forskel med eller uden levering. Så det bestemmer du bare hvordan du vil gøre.

Men du kan skrive en besked til mig med kontonummer og hvad jeg skal af med inkl. min del af portoen, så skal jeg skrive min adresse.

Anmeld

24. juni 2011

twiggi

solgt til frk. s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.