Børneværelse. Hvornår står jeres klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Tullemuzz

Heidi lisborg skriver:

Hej kommende mødre..

Jeg har termin d. 21 okt.. Det er vores første barn.. Jeg har prinesses værelse færdigt.. Alt er købt ind.. Barnevogn, tremmeseng, kravlegård, tøj, autostol, puslebord,badekar+stativ, løbevogn.. Nu går jeg bare og pusler derinde, og vasker alt tøjet, og lægger det i skabet og i kommoden.. Men faktisk alt hvad vi har er købt brugt, noget af tøjet har jeg dog købt nyt, men på udsalg.. Eller fået af familie eller vennerne.. Så det har været en meget stor hjælp.. Samlet har vi nok selv brugt max. 3.000kr..

Mangler kun at pakke pusletasken.. Og at få tiden til at gå..  Får at tiden til at gå, har jeg syet en del, bl.a en pusletaske, med tæppe til og er nu i gang med at sy 3 lidt større tæpper, et til hver af mine svigerinde..

Min brorś kone skal føde d. 1 sep. Min forlovet søster skal føde d. 23 sep. og jeg d. 21 okt. Så vores børn kommer til at få meget med hinanden at gøre..

Men jeg er en person som gerne vil have styr på tingene, nogle siger at jeg er meget hurtigt.. Jamen siger jeg, fra nu af og frem til termin kan man jo føde når som helst.. Håber selvfølig først at hun kommer d. 21 okt.

Vores tremmeseng, har vi malet i 3 farver lyserød, og vi har sat wallstickers op på vægene omkring puslebordet og der hvor sengen står, og på skabet.. Hvor vi valgte at købe et stort hvidt skab, som hun kan bruge i mange år.. Også har vi også noget mere plads til opbevaring...

Synes det lyder godt vi var også i god tid med vores første

Jeg kan også godt lide at tingene er på plads i god tid, men må dog stadig ikke få træmmesengen ind i soveværelset endnu for min forlovet øv har ellers gjordt plads.

synes det lyder spændene med de tæpper du syer

vi er og træ svigerinder der har fået tæt på hinanden det er skønt og have nogle og dele oplevelser med, men vi havde også mange problemer for det ene par kunne ikke lide den måde vi lagde vores søn til og sove på da han var lille det har de dog erkendt nok var den bedste måde (vores søn er et halvt år ældre end deres) nu er det så det andet par der ikke kan lide den måde vi lader vores drenge lege på, fek. lod jeg min dreng lege i regnvjer og selvfølgelig måtte han da lege i vanpytter og mudder men det brød de sig ikke om. (deres drenge er fra april i år så han er ikke så gammel). Der er både fordele og ulemper ved og have børn tæt sammen men heldigvis for det meste fordele

Jeg håber alt det bedste for dig og dine svigerinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Heidi lisborg

Oki.. Mange tak.. Jamen jeg bruger bare noget rest stof, også lægger jeg plade vat ind i mellem.. Jamen jeg kan godt sætte mig ind i det, men min bror de bor på sælland, så dem kommer vi ikk til at se så meget:-(.. Men ja alle er jo forskellige, og man opdrager jo også meget forskelligt.. Og det bliver jo også lidt sjovt.. For mine svigerindes får begge 2 drenge, og vi får en lille pige.. Så allerede der, kan der jo godt komme nogle ændrede ting, da mange siger at piger er hurtigere til mange ting.. Mange tak.. Håber også det bedste for jeres lille familie.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.