Stjernholm87 skriver:
Hejsa piger...
Jeg er lige startet på børneværelset... Jeg har ikke haft så meget fritid til t starte før eller haft sådan 'lyst' , men nu hvor tiden alligevel nærmer sig ka jeg mærke det kribler...
Spcielt efter jeg fandt ud af jeg ville lave jungle figur på væggen af pap og mosgummi så nu ER jeg gået i gang, trods mit kontor stadig fylder det meste af børneværelset.. Hehe men det skal manden lige hjælpe med at flytte..
Så skal væggene lige hurtig gåes over med lidt hvid maling..
Gad godt at smide to billeder op af min Giraf og Løve hvis man kan det og folk er interesseret??
Er ikke ret kreativ normalt så er blevet Så tilfreds med dem.. hæ hæ ..
Ellers er der skaffet en seng, to barnevogne autostol og lidt forskelligt tøj og en voksipose... Mangler eller rigtig meget kan I nok høre, men som manden siger... "orrrk det skal vi nok nå vi mangler ikke så meget" ....
hehehe...
Han bliver overrasket den dag vi skal købe det sidste :-)
Smid endelig billede op! Vil vildt gerne se
Det lyder super kreativt!
Til spørgsmålet:
Her er vi ret godt med
Jeg tror stort set ikke vi mangler at købe noget ud over nogle småting. Men det hele står i flyttekasser lige nu, for vi er lige flyttet. Og tremmesengen og puslebordet står i Randers hos min mor - tremmesengen skal have en gang hvid maling for at blive frisket op, og skal spraymale nogle udtrækskurve på puslebordet
Tror det bliver super!
Vi er som sagt lige flyttet, og de sidste to dage er børneværelset blevet malet. Alle vægge er hvide pånær den ene langvæg, som er lilla. Og så får vi wallstickers af min far og bonusmor - Det bliver med safaridyr 
Mangler at købe en billig kommode og reol til hendes værelse, så hendes ting kan være der. Men ellers ser det sådan her ud i mit hoved:
Op af den lilla langvæg: Hvid tremmeseng med hvid sengehimmel. For enden af sengen skal der stå en af vores lænestole (som skal bruges som ammestol), og der skal lige smides et hvidt tæppe over, så det passer ind. Så skal der står et lille LACK-bord fra Ikea, som vi ikke ved hvor ellers skal stå. Med en hvid dug
Så mor kan have nogle drikkevarer og sådan, når hun ammer 
Langs den hvide langvæg skal der så stå puslebordet, hvor der skal være safaridyr omkring. Ved siden af skal kommode og reol stå. Og så har vi fået sådan en centimetermåler-wallsticker, også med safaridyr, som skal hænge et sted.
Så bliver det noget med lyserød puslepude og sengetøj. Tror det bliver super! Glæder mig til at komme videre