Hvor lang tid tog i om at blive gravide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Mette&Lasse skriver:

Vi har prøvet 7 mdr, kan anbefale en ægløsningstest, er jo ikke sikkert din ægløsning falder som du tror. Den koster 240 i matas, der er 7 test i, tror det har virket her..

Vi har også snakket om at købe ÆL test. I forvejen hygger vi hver anden dag, så chancen skulle være der. Men tror vi skal prøve de test, bare ikke fra Matas. Arbejder der selv, så de skal ikke se det. Så skal vist have bestilt fra nettet ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Brams

vildt

12 år. hold da op.. jeg sys mit 1 år var langt 

Ja vi var også ved at opgive rigtig mange gange undervejs - men Lærke var alle anstrengelserne værd

Kan stadig kigge på hende og tænke, wow tænk at det virkelig lykkedes

Anmeld

23. juni 2011

Mette&Lasse

Anonym skriver:

Vi har også snakket om at købe ÆL test. I forvejen hygger vi hver anden dag, så chancen skulle være der. Men tror vi skal prøve de test, bare ikke fra Matas. Arbejder der selv, så de skal ikke se det. Så skal vist have bestilt fra nettet ;-)

Det kan jeg godt forstå, ikke altid arbejdsgiveren skal vide alting..

Anmeld

23. juni 2011

BinaMor

Brams skriver:

Ja vi var også ved at opgive rigtig mange gange undervejs - men Lærke var alle anstrengelserne værd

Kan stadig kigge på hende og tænke, wow tænk at det virkelig lykkedes

puha ja hun er da et vidunderbarn, lidt mere end ellers er hun så øko baby eller ?

Anmeld

23. juni 2011

Happiness

Her gik der ca. 4 måneder fra jeg smed pillerne, til jeg stod med en positiv test

Anmeld

23. juni 2011

Holbæktrunten

Bonus i første forsøg :0)

Anmeld

23. juni 2011

smølfine

Er blevet gravid i første forsøg alle tre gange. Jeg er åbenbart meget fertil.

Anmeld

23. juni 2011

lounika

hmm jaa hade prøvet 1 år med min x, så sketet der en masse jeg mødte en anden og bestemte mig for at flytte og vupti så var jeg gravid... flyttet ind ved men nye fyr d 1 okt og d 26 okt opdaget jeg at jeg var gravid  !!

så ved ikke helt hvad der gælder her om det er 1 år eller første gang vi faktiks var sammen hmm.. og nu har jeg to dage til min termin  vi glæder os selv om det gik hurtig..

Anmeld

23. juni 2011

Mauser.

4 forsøg (: 

Anmeld

23. juni 2011

H+S Skjolgborg.

1 gange i 10-11 forsøg efter nogle sa og ma.Fik min søn den 24 jan 2001 så prøve vi med nummer 2 fra han var 1 år og i 2½ år på af få nummer 2. have en del sa så fik jeg ny(gammel ungdoms kæreste) i juli 2004

2  vi prøve i kun 6 mdr så var jeg 4 uger henne men midste 19 feb 2005 prøve så i 9½-10 mdr så gravid igen fik min datter den 13 aug 2006

3 gang efter 4 mens= 4 mens nået jeg af få så vente vi min søn og han kom til verden den 23 dec 2009.

Henriette som kunne have haft 11 børn i alt+ 12 med min bonus søn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.