MFR

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. december 2008

Nadi

Nu er Oliver blevet forkølet IGEN!!! Og han har en tid til MFR på næste torsdag, men den kan vi jo lige så godt udskyde igen. Det er bare tredje gang vi bliver nødt til det. Er ved at tro han aldrig får den vaccination, og han bliver trods alt 17 mdr om 3 dage.
Har alle jeres poder fået MFR'en??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2008

Rasmine

5. december 2008

Anja

Ja, for 2 uger siden og han har skrantet siden

Anmeld

5. december 2008

Marco2

Nej ikke endnu.

Der har været skoldkopper og forkølelse i vejen. Regner med hun kan få den i næste uge....

AG

Anmeld

5. december 2008

Kaufie

Ja i sidste uge - og hele denne uge har han så haft 40 i feber.

William havde været snottet i en måneds tid, men da det var ved at være på retur, fik vi ham vaccineret. Lægen mener så at det blot den smule snue han havde tilbage kan have haft en negativ effekt - så jeg vil anbefale jer at vente til Oliver er rask..

Anmeld

5. december 2008

Tikki

ja - d. 21. oktober...og hun har skrantet siden - først med et mildt mæslingeudbrud og så snot, hoste og virker bare generelt utilpas....men det går vel over til sommer

Anmeld

5. december 2008

Lise

Nej. Han blev syg dagen før vi havde tid hos lægen da han var 15 mdr. Og siden har han været små-skræntende.

Nu syntes vi han var rask (omend lidt snottet), bestilte en tid hos lægen i onsdags til det, men hun ville så ikke vaccinere ham da det havde flydt lidt rigeligt fra øret samme dag i vuggeren. Hun mente vi måske kunne komme mellem jul og nytår når han i en uges tid havde været væk fra vuggeren og alle dens baktusser..

Lise - travlt på job. Must go!!!

Anmeld

5. december 2008

Ny mor

Arggg, min dårlige samvittighed....Marius er 17 måneder i dag, men jeg får det først gjort i starten af januar Hader bare de vacciner hvor de bliver varme og underlige bagefter.......
Birgitte

Anmeld

5. december 2008

Plysbjørnen

Nadi skriver:

Nu er Oliver blevet forkølet IGEN!!! Og han har en tid til MFR på næste torsdag, men den kan vi jo lige så godt udskyde igen. Det er bare tredje gang vi bliver nødt til det. Er ved at tro han aldrig får den vaccination, og han bliver trods alt 17 mdr om 3 dage.
Har alle jeres poder fået MFR'en??

Ja Laura er blevet vaccineret og det er da selv om at hun var forkølet...

betina

Anmeld

5. december 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Nej ikke endnu. Synes hun har haft lift ustabil feber - altså feber en enkel dag og så feberfri to-tre dage. Da jeg havde bestemt mig for at ringe til lægen, fik hun sit livs første omgangs-diarre-syge, så nu bliver den udskudt til efter jul. Har hørt at for mange kommer reaktionen først omkring 10 dage efter, og hun skal ikke ligge syg i julen, eller op til. Så vi venter til januar, hvilket vores læge synes var helt fint. Men hun skal have den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.