SE HER - Alt muligt sælges Baby/Børn/Voksende/Hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.752 visninger
28 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Frk.Munk

Nu har jeg samlet alt muligt sammen af det jeg sælger, spørg for mål og pris - og så finder vi ud af en god handel  Noget nyt, noget gammelt, noget hjemme-syet......

SPØRG SPØRG SPØRG SPØRG - byd byd byd byd byd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Frk.Munk

**OBS**

Lomme-ophængene laver jeg gerne på bestilling - har lige fået mere stof hjem - hvis nogle er interesseret? 

Anmeld

21. juni 2011

Frøken J.

Nu har jeg samlet alt muligt sammen af det jeg sælger, spørg for mål og pris - og så finder vi ud af en god handel  Noget nyt, noget gammelt, noget hjemme-syet......

SPØRG SPØRG SPØRG SPØRG - byd byd byd byd byd

Du må ENDELIG ikke sælge varmedunken hvis den er fra Tiger! Er den det? Jeg arbejdede der i et år for nylig, og de blev trukket tilbage, fordi der var opdaget en fejl på dem der gjorde, at flere havde oplevet der gik hul på dem, så folk fik brændt huden!

Ikke for at ødelægge dit salg, men bare for at sige du kan tage den med til din nærmeste Tigerbutik og få penge tilbage, også selvom du ikke længere har bonnen Så der er i hvert fald lige 30 kroner tjent!

Anmeld

22. juni 2011

Frk.Munk

Frøken J. skriver:

Du må ENDELIG ikke sælge varmedunken hvis den er fra Tiger! Er den det? Jeg arbejdede der i et år for nylig, og de blev trukket tilbage, fordi der var opdaget en fejl på dem der gjorde, at flere havde oplevet der gik hul på dem, så folk fik brændt huden!

Ikke for at ødelægge dit salg, men bare for at sige du kan tage den med til din nærmeste Tigerbutik og få penge tilbage, også selvom du ikke længere har bonnen Så der er i hvert fald lige 30 kroner tjent!

Tak for tip - det vil jeg prøve!

Anmeld

22. juni 2011

Frk.Munk

Billy billy billy billy

Anmeld

22. juni 2011

Rsa

Katvig sommerdragt, det første billede - hvad er størrelsen på den og evt. pris?

Anmeld

22. juni 2011

Frk.Munk

Rsa skriver:

Katvig sommerdragt, det første billede - hvad er størrelsen på den og evt. pris?

Hej

Katvig sommerdragten er størrelse 62, helt ny, kun vasket 1 gang, aldrig brugt.... hvad siger du til 80 kr inklusiv?

Anmeld

22. juni 2011

Rsa

Frk.Munk skriver:

Hej

Katvig sommerdragten er størrelse 62, helt ny, kun vasket 1 gang, aldrig brugt.... hvad siger du til 80 kr inklusiv?

Skal desværre bruge en str.74 eller 80, så den bliver for lille

Anmeld

22. juni 2011

Frk.Munk

Rsa skriver:

Skal desværre bruge en str.74 eller 80, så den bliver for lille

Øv  - det var ærgeligt ...

Anmeld

27. juni 2011

Frk.Munk

*Varmedunken sælges ikke - den er smidt ud pga. den var farlig*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.